מיקי דניאלס, אם חד-הורית גרושה המנהלת חשבון OnlyFans מצליח ועובדת בשירותי ליווי, חלקה את תובנותיה בעקבות ניסיונה המיני עם למעלה מ-1,000 גברים ונשים. בראיון ל-news.com.au, דניאלס סיפקה עובדות מעניינות על ההבדלים בין גברים לנשים בחדר המיטות.

כדו-מינית, היא חשפה כי למרות שהיא נהנית מסקס עם שני המינים, היא לעתים קרובות מתאכזבת בעיקר מגברים. לדבריה, "לא מלמדים גברים דברים רבים, כמו מיקום הדגדגן, בעוד שלנשים יש ידע מולד בנושא".

בין ההבדלים המשמעותיים שדניאלס זיהתה, היא ציינה כי נשים נוטות להיות עדינות יותר בעוד שהגברים פחות, נשים מקפידות יותר על היגיינה אישית, בעוד שחלק מהגברים פחות מודעים לכך.

לדבריה, נשים גם נוטות להיות קשובות יותר לצרכי בן/בת הזוג ושואפות לרצות את הצד השני בעוד שגברים לעתים מתמקדים בסיפוק צרכיהם האישיים. עוד היא הוסיפה כי נשים נוטות להיות טובות יותר בפן הפיזי והרגשי לאחר המפגש המיני.

האם מאמינה כי ההבדלים נובעים מציפיות חברתיות שונות: "נשים חונכו לרצות את הגבר, ובתמורה הגברים פתוחים לרצות בחזרה - במידה והם מרוצים". למרות זאת, דניאלס מציינת כי ישנם גברים היוצאים מן הכלל: "יש גברים טובים שהם נדירים ובדרך כלל כבר תפוסים". לסיכום, היא הדגישה כי בעוד שחוותה מספר "חוויות מין גסות עם גברים", היא לא נתקלה בבעיות דומות עם נשים.