בפוסט ששותף בחשבון האינסטגרם הרשמי של הוד מעלתה, נסיכת דובאי, שיח'ה מארה בנת מוחמד אל מכתום, נכתב כי היא מתגרשת מבעלה, השייח' מאנה בן מוחמד בן ראשיד בן מאנה אל מכתום.

בפוסט נכתב: "בעל יקר, מכיוון שאתה עסוק עם אחרות, אני מצהירה בזאת על גירושנו. אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך". חזרתה של הנסיכה על המשפט "אני מתגרשת ממך", היא מתוך מנהג מוסלמי בהליך גירושין בו נהוג לומר "אני מתגרש/ת ממך" שלוש פעמים.

"שמור על עצמך, אשתך לשעבר", כך הסתיים הפוסט ששותף בחשבון האינסטגרם של הנסיכה, המונה כ-578,000 עוקבים. הדיווחים הפכו לגלי הלם באיחוד האמירויות, כאשר רבים בטוחים שהחשבון של מארה נפרץ וכי הפוסט לא נכתב על ידה.

רבים מהמגיבים אף טענו כי זו נישאה לבעלה רק בחודש מאי האחרון ואף ילדה רק לפני חודשיים. למרות זאת, תמונות החתונה המשותפות שלה ושל בעלה, נכון לרגע זה, הוסרו מעמוד האינסטגרם, מה שככל הנראה מעיד כי לא מדובר בפריצה לחשבון. לא נמסרה כל תגובה רשמית מבית מכתום, משפחת המלוכה השולטת בדובאי.

על פי החוק באיחוד האמירויות הערביות, גברים מוסלמים רשאים להתחתן עם ארבע נשים, בתנאי שיציעו פרנסה שווה ויחס שווה בין כולן.

שייח'ה מהרה היא בתו הבכורה של מוחמד בן ראשיד אל מכתום, שליט דובאי וראש ממשלת איחוד האמירויות. בשנת 2023 היא סיימה את לימודיה באוניברסיטה בלונדון והיא מוכרת גם כפעילה למען זכויות נשים.