מדיסון ברגמן, מורה בת 24 מוויסקונסין שבארה"ב, נעצרה בחשד לקיום קשר לא ראוי עם תלמיד בן 11 מכיתתה. על פי הדיווחים, ארוסה לשעבר עדיין בקשר עמה למרות המעצר וביטול של חתונתם שהייתה מתוכננת ל-27 ביולי.

זעזוע בארה"ב: "מורה מאורסת ניהלה קשר אסור עם תלמיד בן 11"

ברגמן, שעבדה כמורה בבית הספר היסודי ריבר קרסט, הואשמה בתקיפה מינית מדרגה ראשונה של ילד מתחת לגיל 13. על פי כתב האישום, היא נישקה את התלמיד מספר פעמים בכיתה ואף קירבה את שולחנו לשלה כדי לגעת ברגליו במהלך השיעורים.

ברגמן בת ה-24, קיימה יחסים על תלמיד כיתה ה' למרות שהיא מאורסת (צילום: רשתות חברתיות)
ברגמן בת ה-24, קיימה יחסים על תלמיד כיתה ה' למרות שהיא מאורסת (צילום: רשתות חברתיות)

החשד התעורר כאשר הורי הקטין גילו הודעות טקסט חשודות במכשיר הנייד שלו. אביו של הילד הגיע זועם למשרדי בית הספר עם צילומי מסך של ההודעות, מה שהוביל לפתיחת חקירה. בחיפוש שנערך בתיקה של ברגמן נמצאו מכתבים בכתב ידה לתלמיד, בהם היא הביעה רגשות אהבה ומשיכה כלפיו.

בת ה-24 שוחררה בערבות בסך 25,000 דולר והיא צפויה להופיע בבית המשפט בחודש הבא. בינתיים, היא מסתתרת בחוות סבה וסבתה וניתקה קשר עם רוב מכריה.

חבריה הקרובים של ברגמן הביעו תדהמה נוכח האירועים. "בהתחלה כולם היו בהלם", אמר אחד מחבריה. "עכשיו יש הרבה רגשות של סימפטיה לילד ולמשפחתו. היא גרמה להרבה נזק".

למרות חומרת האישומים נגדה, מקורבים מדווחים כי ארוסה לשעבר עדיין שומר על קשר עמה. "הם עדיין מדברים, עד כמה שידוע לי", אמר חבר שהיה אמור להשתתף בחתונתם שבוטלה. "ברור שהכל השתנה. הוא נבגד ובגדול, אבל הוא היה מאוהב בה בטירוף, ואי אפשר פשוט לשנות את זה ביום אחד".