תקרית מטרידה התרחשה בחנות טלפונים ניידים פופולרית בניו זילנד ב-10 ביולי, כאשר שתי נשים התעמתו עם עובד החנות בחשד שניסה לגנות תמונות אינטימיות של אחת מהן מהמכשיר הסלולרי שלה.

האירוע החל כאשר אחת הנשים הגיעה לאסוף את הנייד שלה לאחר שעבר תיקון. בבדיקת המכשיר, היא גילתה הודעת "Airdrop נכשל" (שירות העברת קבצים - ביניהם תמונות - בין מכשירים של Apple) המצורפת לתמונה אינטימית שלה. הדבר עורר את חשדותיה כי העובד ניסה להעביר את התמונה לעצמו.

בסרטון שצולם בבית העסק, נראות הנשים מעמתות את העובד עם החשדות. המנהל התערב, הגן על העובד והכחיש את הטענות. הוא אמר לשתיים כי העובד צילם תמונות כדי לבדוק את תקינות המצלמה, אך לא הציג הוכחות לכך שהתמונות האינטימיות לא הועברו למכשיר הנייד של העובד.

חברתה של בעלת הטלפון סיפרה לניו יורק פוסט: "חברתי קיבלה הודעה על ניסיון העברת קובץ ב-Airdrop, עם תמונת עירום ישנה שלה שהייתה בטלפון. זה אומר שהוא גלל אחורה בגלריה שלה כדי למצוא את התמונה, מה שמהווה פגיעה חמורה בפרטיות".

הסרטון מראה את העובד מתמוטט על הרצפה, כנראה מתעלף, והנשים מופנות לדלפק השירות של מרכז הקניות. משטרת ניו זילנד אישרה כי התקבלה תלונה בנושא והחלה בחקירה ראשונית. מהחנות נמסר ל"ניו זילנד הראלד" כי העובד הושעה בעקבות החשד לניסיון גניבת תמונות אינטימיות של הלקוחה.