בוני בלו, עובדת מין אוסטרלית בת 25, טוענת כי הצילה אינספור מערכות יחסים באמצעות קיום יחסי מין עם גברים נשואים. בלו, שהיא גם שחקנית פורנו, הסבירה כי היא אינה שופטת את לקוחותיה הנשואים, אלא מאשימה את נשותיהם על כך ש"גונחות יותר מדי" ו"אינן יודעות כיצד לרצות את בעליהן".

לדבריה, גברים משלמים לה 1,000 דולר לשעה עבור שירותיה, בזמן שנשותיהם וילדיהם נמצאים בבית. בלו טוענת כי בעלים משתמשים בשירותיה כדי "להציל את נישואיהם" ולהפוך לבעלים טובים יותר. "הנשים צריכות להיות אסירות תודה שאני שוכבת עם הבעלים שלהן", אמרה בראיון ל-news.com.au. "אני שומרת על 100% סודיות. הם יכולים לשכב איתי באופן חד פעמי, ללא הודעות טקסט, שיחות טלפון בלילות או מתנות סודיות".


בלו חושפת כי הכנסתה הממוצעת עשויה להגיע ל-33,000 דולר ליום בתקופות שיא, והיא מדווחת כי הרוויחה יותר ממיליון דולר בשנה האחרונה. "זה אף פעם לא מרגיש כמו עבודה. משלמים לי כדי לקבל הנאה, ועל כך אהיה אסירת תודה לנצח", אמרה.

בלו מפרטת מהן לדעתה חמש הסיבות העיקריות לכך שגברים נשואים פונים אליה: חוסר סיפוק מיני בנישואין, רצון בהסחת דעת מלחצי היומיום, שעמום מיחסי מין עם בת הזוג הקבועה, הגשמת פנטזיה של יחסים עם כוכבת פורנו, ומשיכה פיזית אליה יורת מאשר לנשותיהם.

היא מציינת כי רבים מהגברים מנסים תחילה להסתיר את היותם נשואים, אך לבסוף נפתחים בפניה. "הם מבינים שאני לא שופטת אותם, מה שמאפשר להם להיות פתוחים וכנים", היא מסבירה. הנושאים הנפוצים שהיא שומעת כוללים היעדר יחסי מין בנישואין, חוסר זמן איכות עם בת הזוג, בעיות תקשורת ואי-מילוי צרכים הדדיים.


בוני, במקור מדרבי שבבריטניה, עברה לגולד קוסט סיטי באוסטרליה לפני שלוש שנים. היא סיפרה כי היא מאוד מתחברת ל"אורח החיים על החוף וההרפתקאות החיצוניות" שאוסטרליה מציעה לה.

למרות הביקורת על אורח חייה ובחירות הקריירה שלה, בלו מתעקשת לשנות את הסטריאוטיפים על עובדי תעשיית המין. "זה שאנחנו עושים סקס למחייתנו לא אומר שיש לנו 'בעיות מהבית' או חוסר אינטליגנציה", היא הדגישה. "אנחנו מספקים שירות שרוב האנשים היו נותנים בחינם".