גבר בן 28 חשף לאחרונה ברשת החברתית Reddit את הסיפור המטלטל על גירושיו. למרות שנישואיו הסתיימו בשל חשד לבגידה מצד אשתו, הוא גילה עליה מידע נוסף שזעזע אותו.

הסיפור החל כאשר אותו בעל תפס את אשתו דאז משוחחת עם אחרים באפליקציית ההיכרויות טינדר. למרות טענותיה כי הורידה את האפליקציה רק כדי לבדוק את מידת המשיכה שלה בעיני גברים אחרים, מערכת היחסים ביניהם הגיעה לקיצה.

טינדר (צילום: רויטרס)
טינדר (צילום: רויטרס)

כשנה לאחר הפרידה, הוא נתקל בחשבון נוסף של גרושתו ברשת החברתית Reddit. בחשבון זה הוא מצא פוסטים שנמחקו, אשר הכילו קישורים לחשבון OnlyFans. בנוסף, הוא גילה תכתובות מיניות בוטות בין גרושתו לגולשים אחרים.

הגבר לא הסתפק בכך, והשתמש בכלי Wayback Machine כדי לחשוף תמונות וסרטוני עירום שלה. הוא ציין כי התוכן הזה הועלה לרשת חודשים לפני ואחרי שנתפסה משתמשת בטינדר. "למרות שהיא כבר לא חלק מחיי, כאב לי לגלות שהיא עשתה את הדברים האלה, מעבר לכך שדיברה עם אחרים בטינדר," שיתף הגבר ברגשותיו.

עמוד כניסה אונליפנס (צילום: רויטרס)
עמוד כניסה אונליפנס (צילום: רויטרס)

תגובות הגולשים לגילוי היו מגוונות, אך רבים מהם הציעו לו להמשיך הלאה ולהימנע מ"כאב מיותר". אחד המגיבים כתב: "ממישהו שהיה במצב דומה, זה תמיד כואב. אם במקרה נתקלת במשהו, אל תחפור בזה. תמשיך הלאה. אתה צעיר וכל החיים לפניך". אחרת כתבה לו: "היא ככל הנראה חיפשה סגנון חיים שונה משלך. טוב שזה נגמר. אתה תכיר משהי שתתאים לך הרבה יותר".