אישה בת 30 נקלעה למצב מביך ומורכב כאשר חברתה הטובה, ליסה (שם בדוי) בת ה-29, הודתה בפניה שיש לה רגשות כלפי בעלה. האירוע הוביל למשבר ביניהן ולדילמה גם במערכת היחסים של בת ה-30.

הסיפור החל כאשר ליסה שיתפה את חברתה ברגשותיה כלפי בעלה, ושיבחה את מערכת היחסים של הזוג. אולם, במקום לכבד את הקשר הזוגי הממוסד, ליסה ביקשה מחברתה לשקול "נישואים פתוחים" כדי שתוכל לצאת עם הבעל.

הציעה לה לפתוח את הזוגיות על הבעל רק כדי לצאת איתו (צילום: אינג'אימג')
הציעה לה לפתוח את הזוגיות על הבעל רק כדי לצאת איתו (צילום: אינג'אימג')

האישה, שנשואה באושר לבעלה מזה חמש שנים ולהם שני ילדים משותפים, הגיבה בהלם מוחלט. היא דחתה את הבקשה והסבירה כי היא ובעלה מחויבים זה לזו ואינם מעוניינים בקשר פתוח.

תגובתה של ליסה לסירוב הייתה קשה. היא האשימה את חברתה ב"אנוכיות" וטענה כי "מערכות יחסים מודרניות צריכות להיות גמישות". יתרה מזאת, החברה החלה להתרחק מבת ה-30 ואף הפיצה שמועות בקרב חבריהם המשותפים.

המצב יצר מתח רב בקבוצת החברים, כאשר חלקם אף בחרו לתמוך בליסה. האישה שיתפה את תחושותיה ברשת החברתית Reddit וזכתה לתמיכה רבה מגולשים שהציעו לה עצות כיצד להתמודד עם המצב.

בעדכון שפרסמה מאוחר יותר, האישה סיפרה כי היא וחבריה ניתקו קשר עם ליסה. היא הוסיפה כי גם בעלה דחה את הצעתה לקשר פתוח. סוף טוב - הכל טוב.