ביום ראשון האחרון אירע מקרה מטריד מחוץ למוזיאון Household Cavalry במרכז לונדון, כאשר סוס של משמר המלך נשך תיירת בזרועה בעוצמה כה רבה עד שהיא התעלפה.

התיירת רצתה להצטלם ליד החייל והסוס, אולם נראה שהתקרבה יותר מדי ובעל החיים נשך את זרועה בפתאומיות. הצילומים מראים את האישה צועקת מכאב ומתרחקת מהחיה לפני שהיא בודקת את פציעתה. לאחר מכן, כשגבר ניסה לטפל בפצע עם צמר גפן, נראה שהאישה התעלפה ונפלה על הקרקע.

צפו:

חשוב לציין כי באזור קיימים שלטים המזהירים את המבקרים מפני התנהגות אגרסיבית אפשרית של הסוסים, ומורים במפורש לא לגעת בהם או להתקרב אליהם יותר מדי.

משמר המלך, שהיה מוכר כמשמר המלכה בעבר, הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בלונדון. החיילים, הלבושים בחולצות ג'קט אדומות בוהקות ועורות דובים הם סמל מוכר של העיר. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בחיילים בשירות הצבא הבריטי ולא רק דמויות טקסיות. למרות שבדרך כלל אסור למשמר המלך לקיים אינטראקציה עם הציבור, הם עשויים להגיב במידה ואנשים מתקרבים יותר מדי או מתנהגים באופן תוקפני.

האירוע האחרון מצטרף למספר מקרים דומים שאירעו בעבר, בהם תיירים נפגעו כתוצאה מנשיכות של סוסי משמר המלך. למרות זאת, אלפי תיירים ממשיכים להגיע מדי יום לצפות בטקס החלפת המשמר המרשים.