אישה מאוהיו, ארה"ב, הואשמה החודש בהטרדת שירותי החירום במדינה באמצעות מאות קריאות שווא למוקד 911. קיישה קנדי בת ה-34, ביצעה כ-400 קריאות למוקד מאז שנת 2020, כשהיא ממציאה מצבי חירום רפואיים שלא קרו במטרה לקבל נסיעות באמבולנס חינם.

לפי משרד התובע של מחוז מוסקינגום, התנהלותה של קנדי גרמה לעומס משמעותי על שירותי החירום בעיר זנסוויל, והסיטה משאבים חיוניים מאנשים במצוקה אמיתית. במקרה אחד, אדם נפטר לאחר שהפרמדיקים לא הצליחו להגיב לקריאת החירום בשל עיסוקם בטיפול בקנדי.

פסיכולוגית משפטית אבחנה את בת ה-34 כסובלת מ"הפרעה עובדתית", המתבטאת בעיקר בנטייה לשקר. קנדי נהגה להתקשר למוקד החירום מספר פעמים ביום כשהיא מתלוננת על מחלות שונות. לאחר שהובהלה לבית החולים, הרופאים לא מצאו כל בעיה רפואית.

התנהגותה תועדה במספר מחוזות נוספים באוהיו. במקרה אחד בבית החולים Licking Memorial, היא העמידה פנים שאינה מסוגלת לעמוד או ללכת, ואף זייפה מצב של חוסר הכרה. ב-12 ביולי, קנדי הודתה באישומים הכוללים שיבוש שירותים ציבוריים, קריאות שווא ושימוש לרעה במערכות 911. גזר דינה ייקבע במועד מאוחר יותר.

עוזר התובע, ג'ון ליטל, הדגיש את הצורך במערכת טובה יותר למעקב אחר קריאות שווא למוקד החירום, כדי למנוע מקרים דומים בעתיד. הוא ציין כי "350 נסיעות אמבולנס מיותרות - זה מגוחך לחלוטין" וקרא לשיתוף פעולה הדוק יותר בין שירותי החירום לרשויות אכיפת החוק.