גבר אנונימי פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא כתב לה כי הוא שבור בעקבות גילוי שחשף לאחרונה על אשתו הבוגדנית.

בפנייה, הוא כתב: "אני ואשתי, שנינו בני 46, נשואים כמעט 20 שנה ויש לנו שלושה ילדים. הכרנו בקולג' ואחרי שסיימנו את הלימודים יצאנו לכמה דייטים והקשר בינינו הלך והתפתח. היא תמיד הייתה תוססת וחברותית וכל השנים הרגשתי בר מזל שהיא רוצה להיות עם מישהו שקט ושמרני כמוני".

בגדה בו עם המון גברים - אבל אז היא הגזימה לגמרי (צילום: אינג'אימג')
בגדה בו עם המון גברים - אבל אז היא הגזימה לגמרי (צילום: אינג'אימג')

"למרות כל הטוב", המשיך האנונימי: "ידעתי שהיא בוגדת בי עוד אז. אבל אני לוקח על זה אחריות כי העלמתי עין, בעיקר למען המשפחה שלנו. כשזה קרה לראשונה היא הרגישה רע מאוד והתוודתה אבל זה לא גרם לה להשתנות".

"היא בגדה בי עם עמיתים לעבודה, עם גברים שפגשה בפאבים, עם אנשי מקצוע שהגיעו לבית שלנו לבצע עבודות שונות, אפילו עם הספר שלה שהיא סיפרה לי שהוא בכלל הומוסקסואל. יתרה מכך, גידלתי איתה את הבת הצעירה שלנו בידיעה שהיא כנראה כלל לא שלי", כתב.

הוא המשיך: "ידעתי שהיא ממשיכה לבגוד ולא חיטטתי לה במכשיר הנייד - אבל אז ראיתי הודעה מאחי, ואז האסימון נפל. הבנתי שהיא בוגדת בי גם אתו. הוא בן 50, נשוי ואני והוא אף פעם לא היינו בקשר טוב. הוא היה מציק לי כשהיינו ילדים ומעולם לא הסתדרנו. כעת, כל החברים שלי אומרים לי לעזוב אותה, אבל אני לא מסוגל להפסיק לאהוב אותה למרות הכל".

גילה שאשתו בוגדת עם אחיו (צילום: אינג'אימג')
גילה שאשתו בוגדת עם אחיו (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לאנונימי: "לאנשים מבחוץ קל לנקוט עמדה אבל רק אנחנו יודעים מה אנו מרגישים כשהבית שלנו נהרס. סודות כאלה בדרך כלל מתגלים ואתה צריך לחשוב מה יקרה כשהילדים שלכם יגלו. הם יהיו בטראומה וזה יכול מאוד להזיק להם. הם יגדלו כשהם בטוחים שההתנהגות שלה היא חלק חיי משפחה רגילים".

היא המשיכה: "היא בגדה בך שוב ושוב, אז אני לא בטוחה שהמציאות הזו תשתנה, אלא אם היא תתחייב לעבוד על הבעיות שלה. שניכם תצטרכו להיות כנים לגבי הנישואים שלכם. אם היא מוכנה לתת סיכוי ליחסים ביניכם תצטרכו לפנות לייעוץ".