היילי דייויס, חשפנית לשעבר בת 25, טוענת כי 80% מהגברים בוגדים במסיבות הרווקים שלהם או של חבריהם. בראיון ל-news.com.au, דייויס חשפה כיצד עבודתה במועדון חשפנות באוסטרליה שינתה את תפיסתה לגבי נאמנות בזוגיות.

"במועדון שבו עבדתי, אירחנו לעתים קרובות מסיבות רווקים. רוב החתנים והחברים שלהם ניסו ליצור איתי אינטראקציה", סיפרה דייויס. היא תיארה כיצד חלק משגרת עבודתה כללה ריקודים עם קצף, שלעתים הסתיימו בליווי הלקוחות לשטיפה. "רוב הגברים ניצלו את ההזדמנות הזו לנסות לקיים איתי יחסי מין", היא הוסיפה.

בת ה-25 מדגישה כי אין פסול בביקור במועדוני חשפנות למסיבות רווקים, בהסכמת בני הזוג, אך לדבריה רבים מנצלים זאת כתירוץ לבגידה. "נראה שחלק מהגברים לא רואים בחשפניות בני אדם. עבורם אנחנו פנטזיה, והם לא חושבים שזה נחשב לבגידה", היא הסבירה.

למרות שדייויס מתנגדת לבגידות, במיוחד לפני חתונה, היא מכירה בכך שזה לא תפקידה למנוע זאת. "אם הם רוצים לבגוד, הם יבגדו. אני לא אוהבת את זה, אבל אני אקח מהם את התשלום. בסופו של דבר, זו האחריות שלהם", אמרה.

עוד היא ציינה כי אין דפוס ברור לגבי מי נוטה לבגוד. "הגברים הבוגדים הם לעתים קרובות אלה שהכי פחות מצפים מהם. אי אפשר לסמוך על אף אחד", היא הודתה ואף הוסיפה כי התופעה נמשכת גם אחרי החתונה.

חוויותיה שינו את השקפתה על רומנטיקה ומערכות יחסים. "קשה לרצות לצאת לדייטים ולמצוא אהבה אחרי שמבינים כמה מאכזבת יכולה להיות המציאות", סיכמה דייויס.