כריסי וונה, דוגמנית בת 43 השתתפה בתוכנית הריאליטי "משיכה בעירום". לאחרונה, היא מהחלה לצאת עם קמרון קוקס, כדורגלן בן 25 מקבוצת בורהאם ווד, שיצר עמה קשר דרך אינסטגרם.

למרות 18 השנים שמפרידות ביניהם, כריסי מתארת את מערכת היחסים עם הבחור הצעיר כ"סקסית" ומרגשת. היא סיפרה בריאיון ל"דיילי סטאר" כי אין דבר מושך יותר מאשר להיות אישה בשלה המקבלת את מיניותה במלואה. במהלך הופעתה בתוכנית, כריסי עוררה תגובות נרחבות מהמנחה אן ריצ'רדסון ומהצופים כאשר חשפה את העדפותיה האינטימיות בצורה ישירה וללא מעצורים, כשציינה כי היא מעדיפה גבר בעל "פין גדול מאוד". 

כריסי מציינת כי הקהל שלה, המורכב ברובו מגברים, מגיב בחיוב למערכת היחסים החדשה שלה. היא משווה בין גברים צעירים לבין גברים בני גילה, ומעדיפה את הראשונים בשל הרומנטיקה והאנרגיה שלהם. "הצעירים אנרגטיים וטובים יותר במיטה. גברים בגילי משעממים אותי".

הזוג נראה רציני לגבי הקשר, וכריסי אף נצפתה עם טבעת על האצבע, מה שמעלה ספקולציות לגבי אירוסין אפשריים. היא מביעה תקווה שקמרון יהיה "נסיך האגדות" שלה ושהם יישארו יחד לאורך זמן.

כריסי מספרת גם על ההשלכות של הופעתה ב"Naked Attraction", כולל תשומת לב רבה מגברים ברשתות החברתיות. היא מציינת כי קיבלה פניות מספורטאים אמריקאים ואנשי טלוויזיה בריטים, ואף יצאה לדייט עם שף מפורסם. לסיכום, היא הסבירה כי אהבה יכולה להתפתח בדרכים בלתי צפויות, וכי פער גילים משמעותי אינו בהכרח מכשול בפני מערכת יחסים מוצלחת.