איימי טריפ, המכונה "האסטרולוגית הוויראלית של האינטרנט", שניבאה את מועד פרישתו של ג'ו ביידן מהמרוץ לנשיאות, בתחזית חדשה: זה מי שלדבריה, יהיה הנשיא הבא של ארצות הברית.

בראיון בלעדי ל-New York Post, טריפ הסבירה כי "דונלד טראמפ נמצא בשיא הקריירה שלו". עם זאת, היא הזהירה כי הנשיא לשעבר, שכבר היה יעד לניסיון התנקשות החודש, עלול להיתקל באתגרים נוספים: "אורנוס נמצא במרכז המפה האסטרולוגית שלו, מה שמצביע על חוסר יציבות בקריירה ובמטרות שלו".

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

טריפ בת ה-40, זכתה לתהילה ברשת לאחר שניבאה במדויק את מועד פרישתו של ביידן בן ה-81 מהמרוץ לנשיאות. ב-11 ביולי היא פרסמה: "אם ביידן ייאלץ לפרוש, זה יהיה בירח המלא במזל גדי וב-29 מעלות. מזל גדי שולט בממשל ובזקנה. 29 מעלות מסמלות את הסוף". כשנשאלה לתאריך מדויק, ענתה "21 ביולי".

האסטרולוגית גם צפתה ב-2020 שקמלה האריס תתמודד לנשיאות ב-2024. היא מסבירה: "חיבור בין הירח לפלוטו מסמן אישה חזקה". לדבריה, המתמודדת חווה תקופה המאופיינת בהתקדמות מקצועית וצבירת סמכות, אך למרות שהכוכבים משחקים לטובתה של האריס - נשיא ארה"ב הבא יהיה טראמפ, כך לפי התחזית של בת ה-40.

קמלה האריס, מדברת לצד נשיא ארהב ג'ו ביידן בבית הלבן בתקופת הקורונה (צילום: רויטרס)
קמלה האריס, מדברת לצד נשיא ארהב ג'ו ביידן בבית הלבן בתקופת הקורונה (צילום: רויטרס)

למרות פרישתו של ביידן, טריפ מזהירה כי צרותיו עלולות להימשך: "פלוטו על השמש שלו. ייתכן שיתגלה משבר בריאותי או שמצבו הבריאותי ימשיך להידרדר".

לגבי העתיד הקרוב, טריפ צופה אוגוסט סוער בארה"ב, עם פוטנציאל למהומות הקשורות לפוליטיקה. היא ציינה כי ארה"ב נמצאת ב"חזרת פלוטו", תקופה של חשיפת אמיתות נסתרות, ומזכירה כי הפעם האחרונה שארה"ב חוותה תקופה כזו הייתה במהלך מלחמת העצמאות.