אם למצוא אהבה ב-2023 היה מורכב, אז 2024 הוכיחה לנו שתמיד יש הפתעות חדשות מעבר לפינה. ימי המלחמה המורכבים יצרו אתגר חדש למציאת זוגיות.

אך בל נאמר נואש, פלטפורמת ההיכרויות זכו לעדנה מחודשת ואף אושיות רשת יצאו בפרויקטים של "שידוכים אונליין" (למשל מאיה ורטהיימר). אין ספק שהצורך בחיי זוגיות ובשותף לחיים בימים אלו אף גובר. להלן מספר טיפים למציאת אהבה באפליקציות ההיכרויות.

דייט, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
דייט, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

צרו טיזר – על מנת למשוך את תשומת הלב של הדייט הפוטנציאלי כדאי להתייחס לאחד הנתונים שהוא ציין בפרופיל. זה מייצר תחושת קרבה והיכרות מבלי להכיר. לכן מומלץ להשקיע בפרופיל כדי שישקף כמה שיותר אתכם ויעזור לצד השני לקלוט את האישיות מאחורי התמונה.

קאמבק לווידיאו – בדומה לשיטה הישנה והמוצלחת של צפייה בסרטוני ווידאו של בני זוג פוטנציאליים אצל שדכנים קיימת היום אפליקציית זיפר (ZIPPER) שבה כל משתמש באפליקציה מתבקש להעלות סרטון שבו הוא מציג את עצמו בקצרה ובכך ניתנת האפשרות להכיר קצת יותר לעומק. בנוסף, ניתנת האפשרות להעלות המלצות מצולמות מחברים.

פעמים רבות אנשים פוסלים על סמך תמונה בודדת ולאחר צפיית סרטון של אותו אדם הם דווקא ראו בו דייט פוטנציאלי. לכן יש משמעות גדולה לסרטון על פני תמונה בודדת.

הגוף מדבר לפני המילים – ישנה חשיבות אדירה לשפת הגוף שלכם, ידיים משולבות, תנועות חדות, עיניים שלא מסתכלות אל המצלמה, כל אלו משדרים מסרים שאתם לאו דווקא רוצים להעביר לצד השני ואף עלולים לבלבל. על כן, מומלץ לצלם מספר ניסיונות של הסרטון וגם להתייעץ עם חבר.

איך למשוך תשומת לב עוד לפני שהתחלתם לדבר – אז מה הלוק האטרקטיבי ביותר לסרטון או לתמונה באפליקציית היכרויות - האם הלוק המרושל והלא מתאמץ או דווקא הלוק המוקפד והאלגנטי? התשובה היא לא חד משמעית. המראה האידיאלי הוא זה שישקף אתכם בצורה הטובה ביותר, למשל, אם אתם לא מנגנים בגיטרה ואתם מצטלמים עם גיטרה זה יכול למשוך להטעות ואף להראות מגוחך ולא אותנטי. אם את לא נוהגת להתאפר אל תצטלמי עם איפור מוגזם.

דייט (צילום: אינגאימג')
דייט (צילום: אינגאימג')

טיימינג זה הכל -  גם באפליקציית היכרויות יש חשיבות לזמנים, אם תכנס בבוקר ותכתוב הודעה לא בטוח שיענו לך. על פי נתונים של אפליקציית זיפר מרבית הכניסות הינן ביום רביעי בערב ומוצאי שבת.

מאונליין לאופליין – לא מספיק רק להתכתב באפליקציה, חשוב לדעת להפוך שיחה לדייט ומי יודע... אחד הכללים החשובים שאורך השיחה לא יהיה ארוך מדי. במידה והשיחה נתקעת ישנם מספר דרכים להזרים את השיחה וליצור עניין להמשך. למשל, הסיטו את נושא השיחה לסיפור אישי שמתקשר לנושא השיחה ובכך תיצרו קרבה וחיבור עם האדם שעימו אתם מתכתבים. שמרו מקום לסקרנות בריאה אך כמובן חשוב לדעת עם מי אתם נפגשים.

אהבה ממבט שני – עולם הדייטים מלא בהפתעות ולעיתים מי שנדמה כלא מתאים יכול להפתיע בפגישה פרונטלית. ישנם סיפורים רבים על זוגות שיצאו מספר פעמים, אחד מהצדדים רצה לחתוך אך נתן מספר צ'אנסים והאהבה פרחה עם הזמן ככל שהצדדים הכירו יותר ויותר. חשוב לדעת לבחור את המיקום של הדייט שיהיה באווירה נינוחה ומשוחררת. 

כותב המאמר הוא גיא צוברי, מפתח אפליקציית "זיפר"