לינדה דה סוזה אבראו, סוהרת נשואה בת 30 מבריטניה, הודתה אתמול (שני) באישומים נגדה הכוללים התנהגות בלתי הולמת בתפקיד ציבורי, זאת לאחר שצולמה, לכאורה, מקיימת יחסי מין עם אסיר בתוך תא הכלא שלו.

תיעוד מביש: סוהרת קיימה יחסים עם אסיר בתא בזמן שחבריו מצלמים

האירוע התרחש ב-27 ביוני בכלא ונדסוורת' בלונדון, שם עבדה דה סוזה אבראו. הסרטון, שצולם על ידי אסיר אחר, הפך ויראלי ברשתות החברתיות והופץ ברחבי העולם.

על פי דיווח ה-BBC, האסיר המעורב הוא לינטון וייריץ', עבריין שהורשע בשוד של 82,000 דולר באזור קנסינגטון היוקרתי. התובע, טטה טורקסון, טען כי דה סוזה אבראו, המנהלת חשבון OnlyFans, השתתפה ביודעין בסרטון. "זו הייתה הפרה מזעזעת של אמון הציבור", הוסיף התובע.

בדיון בבית המשפט של איסלוורת קראון במערב לונדון, דה סוזה אבראו הודתה באישום אחד של התנהגות בלתי הולמת בתפקיד ציבורי, עבירה שעונשה המרבי הוא מאסר עולם.

לינדה דה סוזה אברו, תועדה מקיימת יחסי מין עם אסיר בתאו (צילום: רשתות חברתיות)
לינדה דה סוזה אברו, תועדה מקיימת יחסי מין עם אסיר בתאו (צילום: רשתות חברתיות)

בת ה-30, אישה נשואה המחזיקה בדרכון פורטוגלי, נעצרה בתחילת החודש בנמל התעופה הית'רו כשניסתה לעלות על טיסה למדריד. זאת לאחר שהידיעה התפשטה, מה שגרם לה להודיע למעסיקיה כי אינה מתכוונת לחזור לעבודה.

הנאשמת שוחררה בערבות בתנאים מגבילים ואמורה להופיע שוב בבית המשפט ב-7 בנובמבר. עורכי דינה טרם מסרו הודעה רשמית בנושא. בתחילת החודש, דה סוזה אבראו יצאה נגד כוכבות פורנו שהתחזו לה ב-OnlyFans וצילמו פרודיות על הסרטון שלה, אך נמנעה מלהתייחס ישירות למעצרה.