אנדרסה אורץ', דוגמנית ממוצא ברזילאי, עוררה סערה ברשת לאחר שנחשף כי בנה בן ה-19, ארתור, הוא זה שמצלם עבורה את התוכן שהיא מעלה לפלטפורמה למבוגרים בלבד - OnlyFans.

בסרטון שהועלה לרשת נראית אורץ' בראיון כשהיא לצד בנה ארתור. המראיין שואל את הבן האם הוא מצליח להתייחס לצילומים כעבודה רגילה וזה השיב: "ברור, בשבילי זו באמת עבודה, הרי היא אמא שלי ואני לא נמשך אליה בכלל".

בהמשך הריאיון הוא הודה שיש סצנות מסוימות שצילם את אמו שהיו לו קשות לצפייה. "יש סצנה אחת שהייתה מגעילה", אמר, והאם אישרה את דבריו ואף ציינה שהסיטואציה הייתה מצחיקה בעיניה.

חשיפת הסיפור עוררה ביקורת רבה ברשתות החברתיות, כשגולשים רבים תהו לגבי ההתנהלות של האם והבן וטענו שמדובר ביחסים לא תקינים ובעייתיים. "מה קורה לחברה שלנו? אמא מעסיקה את הבן שלה שיצלם אותה בסצנות סקס כאילו שזה דבר נורמלי?", כתב גולש אחד. אחרים תייגו את הסיטואציה כ"מגעילה" ו"מבישה".

זו לא הפעם הראשונה שאורץ' ובנה סופגים ביקורת על עבודתם. כבר ב-2023, כאשר ארתור חשף לראשונה שהוא מצלם את התוכן של אמו, התגובות היו די דומות. עם זאת, בן ה-19 התעקש שהוא לא מתבייש בעבודה של אמו ואף ציין שהוא תומך בהחלטתה.