סקר שנערך לאחרונה בקרב 800 נשים הטרוסקסואליות, חשף מהו גודל הפין המועדף עליהן עבור בן זוגן - והתוצאות עשויות להפתיע אתכם לטובה.

הסקר, שנערך על ידי ZipHealth, מצא כי רוב הנשים מעדיפות פין באורך של 13.9 סנטימטרים והיקף של 11.4 סנטימטרים. מידות אלו אינן רחוקות מגודל הפין הממוצע, מה שמעיד כי רוב הגברים אינם צריכים לדאוג לגבי יכולתם להרשים אישה.

מסתבר שמספיק פין ממוצע (צילום: אינג'אימג')
מסתבר שמספיק פין ממוצע (צילום: אינג'אימג')

מחקר קודם מצא כי אורך הפין הממוצע הוא 13.1 סנטימטרים והיקף ממוצע של כ-11.6 סנטימטרים. בעוד שנשים היו מרוצות מגודל פין ממוצע, גברים האמינו כי איבר מין גדול יותר הוא טוב יותר.

ZipHealth שאל 100 גברים לגבי גודל הפין שהיו רוצים שיהיה להם, והתוצאות חשפו כי רוב הגברים היו מעדיפים פין גדול יותר. האורך המועדף היה 16.5 סנטימטרים והיקף של 13.9 סנטימטרים.

בשנה שעברה, ד"ר ג'ן קאודל הפכה לוויראלית עם סרטון TikTok ששיתפה במטרה לשנות את הציפיות לגבי גודל הפין ולהרוס את המוטו ש"הגודל כן קובע".

איבר המין לא חייב להיות גדול (צילום: אינג'אימג')
איבר המין לא חייב להיות גדול (צילום: אינג'אימג')

"אני רוצה ללמד אתכם על גודלו הממוצע האמיתי של הפין", הסבירה הדוקטור. "סיבה אחת היא שאני בטוחה שרוב האנשים, או יותר נכון גברים רבים, חושבים שהגודל הממוצע של הפין הוא הרבה יותר ארוך וגדול ממה שהוא באמת".

"שנית, יש הרבה לחץ חברתי סביב גודל הפין" היא המשיכה. "זה חל על גברים ונשים כאחד ואני לא אוהבת את זה. אני רוצה לספר לכם כמה עובדות, בתקווה שזה יעזור לכם להבין את המצב לגבי מה שהוא באמת".

קאודל שיתפה כמה מידות של איברי מין, תוך שהיא מציינת: "הגודל הממוצע של פין רפוי הוא 9.1 סנטימטרים, והגודל הממוצע של פין זקוף הוא 13.1 סנטימטרים. האם ידעתם זאת? זה למעשה קצר יותר ממה שאני חושבת שרבים מהאנשים היו מדמיינים".