אישה בסוף שנות ה-40 לחייה, פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה היא כתבה לה כי נקלעה למצב מורכב עם בעלה וכי אינה יודעת מה לעשות כעת.

"גיליתי שבעלי קיים יחסי מין עם בתו של חבר שלנו - אישה צעירה שראיתי אותה גדלה ואף טיפלתי בה בילדותה", כך כתבה האנונימית. "כיום היא בת 28, יפהפיה, ובעלי מתנהג כמו מישהו ש'זכה בפרס גדול'. אני מרגישה הרוסה".

גילתה שבעלה בגד עם בתו של החבר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
גילתה שבעלה בגד עם בתו של החבר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "אני בת 49 ובעלי בן 52. אנחנו יחד כבר 25 שנים אך תמיד התקשיתי לסמוך עליו ולעיתים קרובות תפסתי אותו משקר. בשנה האחרונה הוא איבד בי עניין, נמנע ממגע פיזי וידעתי שמשהו אינו כשורה. למרות ניסיונותיי לשוחח אתו, הוא לא הביע עניין".

"במקביל, עמית לעבודה החל להתעניין בי. דחיתי את חיזוריו עד שלילה אחד התקרבנו וקיימנו יחסי מין. מעולם לא בגדתי בעבר וידעתי שזה מעשה שגוי, אך ההתעניינות בי הייתה מפתה. למחרת, מתוך תחושת אשמה, התוודיתי בפני בעלי על הבגידה", כתבה בת ה-49.

"באופן מפתיע, במקום לכעוס, הוא חשף את הרומן שלו. הוא הציע בשלווה לשים קו בין הבגידות של שנינו - כאילו אנחנו שווים ושנינו התנהגנו באופן לא ראוי. לאחר מכן פרצה בינינו מריבה גדולה כי נראה שהוא מצפה שאתגבר על זה בקלות".

האנונימית סיכמה את פנייתה: "אני מתקשה להשלים עם העובדה שקיימתי יחסים מתוך נקמה, בעוד שבתת-מודע ידעתי שהוא בוגד בי כבר זמן רב. אני שוקלת להתגרש אך הוא מסרב לדון בכך. אני מרגישה חסרת אונים ויודעת שאיני אוהבת אותו עוד".

לא מעוניין להתגרש (צילום: envato)
לא מעוניין להתגרש (צילום: envato)

יועצת הזוגיות DEIDRE, הסיבה לה: "בגידה מתוך נקמה אינה מפחיתה את הכאב או משפרת את המצב. למרות הפיתוי שבדבר, בפועל היא מביאה מעט מאוד סיפוק. בגידה עלולה לערער את האמון במערכת היחסים, ושיקומו עשוי לארוך זמן רב. שוחחי בכנות עם בעלך והסבירי את רגשותייך. ספרי לו עד כמה הרומן שלו פגע בך".

עוד היא הוסיפה: "לאור שנים של פגיעה וחוסר אמון, אין זה מפתיע שאת רואה בגירושין את הדרך הנכונה להתקדם. אם בעלך לא יעשה מאמץ משותף לשקם את האמון, ייתכן שזו אכן האפשרות הטובה ביותר עבורך. עם זאת, קחי בחשבון שפרידה אינה בהכרח הפתרון היחיד. אם תחליטי לנסות, ניתן להתגבר על בגידה במערכת יחסים".