גבר בשנות ה-40 לחייו, פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא כתב לה על דבר מוזר ומביך גם יחד שקרה לו, וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"תמונות עירום של אשתי נשלחו לחשבון הפייסבוק שלי מאדם זר", כתב האנונימי. "זה גרם לי להרגיש בחילה. מי ששלח את התמונות השתמש בפרופיל מזויף, אז אין לי מושג מאיפה הן הגיעו".

תמונות עירום של אשתו נשלחו לו דרך פייסבוק (צילום: אינג'אימג')
תמונות עירום של אשתו נשלחו לו דרך פייסבוק (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "לנישואים שלנו היו עליות ומורדות, אנחנו יחד כבר עשר שנים ומתוכן נשואים שמונה שנים. אני בן 40 ואשתי בת 38 והיא מהממת. כולם אומרים את זה".

"אני לא יודע למה, אבל בגדתי בה בסוף שבוע של רווקים, שישה חודשים לאחר החתונה שלנו. היא השתגעה כשבת הזוג של אחד החברים סיפרה לה מה עשיתי. ובכל זאת, הצלחתי לשכנע אותה להישאר בכך שאמרתי לה שאעשה הכל כדי לתקן".

עוד הוא כתב: "וזה מה שעשיתי. קיבלתי עבודה הרבה יותר טובה במכירות שאפשרה לאשתי לוותר על עבודת הסיעוד שהיא שנאה בגלל המשמרות הלא נוחות. העבודה החדשה שלי מחייבת אותי לנסוע לפחות שלוש פעמים בחודש ואני נמצא הרבה בחו"ל, אבל אנחנו יציבים כלכלית ללא ההכנסה השנייה שלה".

"חשבתי שהנישואים שלנו מוצלחים", הסביר בן ה-40. "אשתי עושה מה שהיא רוצה, פוגשת חברים והולכת לארוחות צהריים. הדבר האחרון שציפיתי לו היה שהיא תבגוד בי. התמונות הללו הן לא תמונות שאני צילמתי אי פעם. למעשה, אנחנו לא עושים דברים כאלה, אבל אין טעות בתמונות האלה. אני מכיר את הגוף של אשתי ואני מכיר את הקעקוע שיש לה בצד".

"כמה ימים לאחר מכן, התחלתי לקבל צילומי מסך של הודעות טקסט שהצביעו על כך שהיא מקיימת באופן קבוע יחסי מין עם בחור אחר כשאני לא נמצא. היא אפילו סיפרה לו על התאריכים שהייתי אמור לנסוע בהם לחו"ל, אז אי אפשר לזייף את התוכן. אני לא יודע מה לעשות. האם היא מתנקמת בי?", שאל.

קיבל תמונות עירום של אשתו ברשתות והבין שהיא ככל הנראה בוגדת בו (צילום: אינג'אימג')
קיבל תמונות עירום של אשתו ברשתות והבין שהיא ככל הנראה בוגדת בו (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "כנראה שלא, אבל אולי היא מרגישה בודדה. תקופות ארוכות לבד יכולות לפגוע בנישואים, ולמרות שמישהו צריך לשים אוכל על השולחן, מערכת יחסים טובה היא לא תמיד עניין של כסף. מצא הזדמנות לדבר איתה על מה שנשלח אליך ותאמר לה מה אתה מרגיש".

היא הוסיפה: "אתה צריך לדעת אם היא רוצה לנסות ולבנות מחדש את הנישואים שלכם. שאל אותה מה חסר לה במערכת היחסים איתך. האם זה יעזור אם תהיה קצת יותר בבית? שניכם תצטרכו להיות מוכנים להיפתח ולהיות כנים אחד עם השני. טיפול זוגי יכול להועיל".