בזמן שרוסיה תוקפת בחוזקה את אוקראינה, ורבים מהתושבים נאלצים לעזוב הכל ולהתגייס למען המדינה, יש כאילו שיצאו מגדרם. בני הזוג אירנה ארייבה וסטניסלב פורסין, בני ה-24, קבעו את יום החתונה שלהם ליום חמישי האחרון וממש לא תכננו שכך יראה היום המאושר בחייהם. בתום האירוע, השניים הורידו את החליפה ושמלת הכלה, לבשו מדים, הצטיידו בנשק – ויצאו לקרב. 

בראיון לאתר החדשות האמריקאי CNN, השניים סיפרו על הרגעים הקשים שהחלו בשמחה גדולה והסתיימו ברוח לחימה. "זה היה מאוד מפחיד. מהרגע הכי מאושר בחייך אתה יוצא החוצה ונקלע לבלאגן", תיארה אירנה. לדבריה, היא ובן זוגה תכננו להינשא במסעדה מפוארת עם מרפסת המשקיפה לנהר הדנייפר, אך הכל השתנה כאשר נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הכריז על המבצע הצבאי באוקראינה. 

במקום החתונה המיועדת, השניים הבינו שאין להם ברירה, אלא להינשא זה לזו בטקס בזק בטענה ש"אינם יודעים מה צופן העתיד". מיד אחרי שנשבעו לאהוב, הצעירים יצאו אל מרכז ההגנה הטריטוריאלי המקומי, במטרה להצטרף למאמצים לעזור ולהגן על המדינה. "המצב קשה ואנחנו הולכים להילחם על אדמתנו ועל האנשים שאנחנו אוהבים", הסבירו. 

אירנה תיארה בראיון את בעלה הטרי בתור "החבר הכי טוב שלה" והשניים ציינו כי כל שנותר להם לקוות בימים הקשים האלה הוא שיוכלו יום אחד לחגוג את יום נישואיהם.