לינדזי פרטרידג', בת 22, חיה כאילו ידעה שחייה יסתיימו מוקדם מן הצפוי, סיפרו חבריה. היא היתה בחופשה רומנטית בבוקה רטון שבמחוז פאלם ביץ' בפלורידה, עם החבר שלה כשנפלה מהסירה. שעות לפני המקרה המחריד, היא שלחה לחברתה הטובה סרטונים שלה ושל בן הזוג כשהם נהנים ומוזיקה מתנגנת ברקע.

רגעים לאחר מכן, הסירה של השניים התהפכה ולינדזי נפלה לתוך המים. החבר קפץ אחריה וניסה להציל אותה אך הוא ללא הצלחה והצעירה כבר טבעה.

משפחתה של לידזי מתראיינת לחדשות המקומיות (צילום: טיקטוק)

"הדרך הטובה ביותר לתאר את לינדזי: היא היתה צעירה, משוגעת וחופשייה", נמסר מחברתה. עוד נמסר, שהצעירה היא הבת האמצעית והאהובה מבין שבעה ילדים. היא היתה יועצת מכירות מצליחה בחברת "טויוטה" וגויסה לעבוד במכירות עבור חברת גוצ'י בניו יורק. הצעירה התגוררה עם משפחתה במסצ'וסטס, "היא עבדה מאוד קשה והצליחה בכל מה שעשתה", סיפר אביה, דונלד פרטרידג'. "היא היתה חסרת פחד ותמיד גרמה לכולם להרגיש אהובים. אם הייתן מכירות ממש הרגע – היא היתה נותנת לך להרגיש כאילו שאתן מכירות כבר שנים".

עמיתה לעבודה סיפרה: "היא אבדה ענקית לעולם הזה. היא תמיד היתה שמחה ותמיד אזכור את הבן אדם הנפלא שהיא". עוד נמסר מאביה: "היא היתה החומר שהחזיק את כולם ביחד. היא אף פעם לא חיכתה יותר מדי זמן עד הביקור הבא. זה כאילו שהיא ידעה ורצתה להספיק ולנצל כל רגע".