מה יכול להלחיץ יותר אישה, מהסיכוי לגלות בחודש מאוד מתקדם בהריון שהיא מצפה לתינוק, ועוד בגיל 16. זה בדיוק מה שקרה לאל וודס, אם לשניים, שגילתה שהיא בחודש השביעי להריונה במהלך מפגש שגרתי עם התזונאית שלה. בסדרה של קליפים שפרסמה וודס ב-TikTok תחת השם @therealelwoods, כתבה לעוקבים שלה: "גיליתי בעזרת התזונאית שלי – לא בעזרת רופא המשפחה שלי – ופשוט לא סיפרתי לאף אחד שאני בהריון".

רק כמה שבועות לאחר מכן, התעוררה בכאב מייסר בשעה 4:00 לפנות בוקר ונאלצה לקרוא לאביה שהיה עמה בבית וביקשה ממנו להביא לה משככי כאבים – אבל מיד היא הבינה שהיא כבר בלידה ופתאום "חצי מהראש של התינוק כבר היה בחוץ". אביה יילד את התינוקת כ-20 דקות לאחר מכן. 

צעירה גילתה שהיא בהריון בחודש השביעי (צילום: טיקטוק)

לקראת האירוע, אביה ההמום של וודס התקשר במהירות לשירותי החירום, ובית החולים הקרוב ביותר לביתם נמצא במרחק נסיעה של כ-40 דקות. מהמוקדנים נמסר לו שעליו ליילד את התינוק בעצמו עד שהצוותים הרפואיים יגיעו. עוד סיפרה שאביה העביר אותה אל חדר האמבטיה והניח ערימה גדולה של מגבות: "כשהאמבולנס הגיע, כ-15 דקות לאחר מכן, לקחו אותי לבית החולים. אני לא זוכרת הרבה כי נכנסתי להיסטריה ואיבדתי הרבה דם". 

למרבה המזל, גם אל וגם בתה היו בסדר. סבה של הילדה, החליט שהוא יהפוך לסבא במשרה מלאה כדי שבתו תוכל לחזור לבית הספר בזמן שהוא יטפל בתינוקת.