מדענים של נאס"א, מתכננים לשגר תמונות של בני אדם עירומים לחלל. המטרה היא "לפתות" חייזרים להגיב לתצלומים. התמונות יכללו גם הזמנה ל"תגובה", למקרה שגזע חוצנים אינטליגנטי ימצא את המשלוח ה"מפתה". הצילומים לא יהיו של בני אדם עירומים, אלא ציור של גבר ואישה לצד תיאור של DNA. השניים באיור, ינופפו בידם בניסיון להיראות מזמינים יותר. מדעני נאס"א חשפו את התמונה במחקר שהוא חלק מפרויקט שנקרא "המגדלור בגלקסיה" (BITG).

ציור של גבר ואישה עירומים ישלח לחלל במטרה ליצור קשר עם חייזרים (צילום: נאס''א)
ציור של גבר ואישה עירומים ישלח לחלל במטרה ליצור קשר עם חייזרים (צילום: נאס''א)

המטרה העיקרית של הפרויקט, היא לשלוח מסר לכל תרבויות החייזרים שיכולות להיות קיימות שם בחלל החיצון. מדענים חושבים שהאיור של גבר ואישה עירומים ומנופפים לשלום, יכול לסייע לנו ליצור סוף סוף קשר עם חוצנים. יחד עם הדמויות העירומות ותיאור ה-DNA, החוקרים ניסו גם לתאר את כוח המשיכה.

כל זה מצטבר והופך למסר המורכב מקוד בינארי שניתן לשלוח לחלל. הם משערים שהחייזרים יבינו את המסר המקודד. המדענים הסבירו במחקרם: "למרות שמתמטיקה במונחים אנושיים אינה ניתנת לזיהוי פוטנציאלי לאינטליגנציה חוץ-ארצית, סביר להניח שמסר בינארי הוא אוניברסלי ויהיה ברור לכל סוג של אינטליגנציה".

חייזרים (צילום: ingimage ASAP)
חייזרים (צילום: ingimage ASAP)

"בינארי - הצורה הפשוטה ביותר של מתמטיקה, שכן היא כוללת רק שני מצבים אפשריים: אפס-אחד, כן-לא, שחור או לבן, מסה או חלל ריק", כך לפי החוקרים. הם הוסיפו: "המסר המוצע, כולל מושגים מתמטיים ופיזיקליים בסיסיים, ליצירת אמצעי תקשורת אוניברסלי ואחריו מידע על ההרכב הביוכימי של החיים על פני כדור הארץ, והמיקום המוטבע של מערכת השמש בשביל החלב. כמו גם תיאורים דיגיטליים של מערכת השמש, ופני השטח של כדור הארץ". 

הרעיון של שליחת הציור לחלל, הוא לא חדש. לוחות שנשלחו לחלל במשימות Pioneer 10 ו-1973 Pioneer 11 ב-1972, כללו איורים של אנשים בעירום. הלוחות מחוברים לאנטנות, והם עדיין "מפליגים" הרחק מכדור הארץ, עד היום.