במקרר או בארון? היינץ (Heinz) - החברה הפופולרית והנחשבת לאחד מהמותגים הבולטים ביותר בתעשיית הרטבים, הסבירה בציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר שלה ביום רביעי שעבר היכן יש לאחסן את הקטשופ ומדוע.
בפוסט נכתב: "לידיעתכם: קטשופ הולך למקרר!". הציוץ עורר מחלוקת ברשתות החברתיות בין אלה שהסכימו לבין אלה שלא, מה שגרם להיינץ לערוך סקר בקרב עוקביה. התוצאות הראו כי 63.2% מאחסנים את הקטשופ במקרר, לעומת 36.8% שמשאירים אותו בארון המטבח.
מאוחר יותר, מטעם היינץ נמסר כי בקטשופ יש חומצות טבעיות, מה שמאפשר לשמור אותו גם מחוץ למקרר, אך על תווית המוצר ישנה המלצה "לשמור במקום קריר לאחר הפתיחה", מה שגם יכול להאריך את חיי המדף שלו.
נציג היינץ בריטניה אמר ל"דיילי מייל" בראיון: "הייתה תשובה אחת נכונה וחד משמעית ואנו נרגשים לחלוק אותה עם לקוחותינו ברחבי המדינה: את הקטשופ שלנו יש לאחסן במקרר".