קמפיין "7.10 התפכחנו", ביוזמת ד"ר אסף מלאך, ראש המכללה למדינאות ומרצה לפילוסופיה פוליטית במרכז האקדמי שלם, ד"ר רן ברץ, ראש מערך ההסברה לשעבר, מייסד אתר 'מידה' ומרצה למדיניות ציבורית ובטחון, והילה ותקין, מנכ"לית משרד הפרסום ותקין'S בוטיק הצהירו: "התפכחנו - לא חיים לצד הנאצים".
בסרטון שהופץ על ידי מנהלי הקמפיין לאחרונה, נכתב: "ברצועת עזה עדיין קיימים פאנלים סולאריים, מצבורי טילים ומאגרי דלק או בעצם כל מה שהחמאס, השטן הנאצי, צריך כדי להמשיך ולהילחם בנו. למה אנחנו מחכים? זאת מלחמה. מפציצים מטרות אסטרטגיות. רק ככה מנצחים. התפכחנו".
צפו בקליפ:
באתר המקדם את היוזמה, נכתב: "בשמחת תורה התפכחנו. חשבנו שהטכנולוגיה, הגדר, ההרתעה והמודיעין מגינים עלינו מהאויב צמא הדם שנמצא ממש מחוץ לחלון. רימינו את עצמנו. כשאויב כל כך אכזר ובלתי אנושי חדור במטרה להשמיד אותך, גדר ופטנטים לא יכולים להספיק. סירבנו להכיר באמת המרה: אי אפשר לחיות לצד השטן הנאצי".