אנונימי בן 21 פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE וחשף בפניה את הסוד הכמוס ביותר שלו, תוך כדי שהוא מנסה למצוא פתרון לבעיה הנוראית שהוא הסתבך איתה. 

״אני בן 22 ומעולם לא פגשתי את המשפחה של החבר שלי מהאוניברסיטה לפני כן, כי הוא לא גר לידי״, התחיל את הוידוי הצעיר. ״הוא חזר הביתה עבור החגים ויום ההולדת שלו מתקיים בקיץ, אז נסעתי לבקר אותו עבור החגיגה, שם פגשתי את הוריו״.

האנונימי מספר על המפגש עם המשפחה: ״אמא שלו ילדה אותו בגיל 17 - היא רק בת 37, הוא לא מכיר את אבא שלו, אבל יש לו אבא חורג שעובד בחו"ל. אמא שלו בכושר והיא גרמה לי להרגיש כל כך רצוי״.

״חבריו ללימודים ומשפחתו היו מקסימים והמסיבה נעשתה עמוסה יותר ככל שהגיעו יותר ויותר אנשים. המוסך שלהם הכיל את בר עם אורות ואני הייתי אחראי על המוזיקה. אמא שלו המשיכה להזרים לעברי בירות ללא הפסקה״.

לאחר מכן האנונימי ממשיך אל הוידוי הקשה: ״היא נראתה מדהים בשמלת העור שלה, עם שערה הכהה גולש על גבה. הלכתי לשירותים וכשיצאתי החוצה היא עמדה שם. היא שתתה כמה כוסות יין ומעדה, תפסתי את המרפק שלה לפני הנפילה ואז התנשקנו״.

״אחר כך הכל קרה כל כך מהר - היא משכה אותי לחדר השינה שלה וקיימנו יחסי מין שם״, הבחור הצעיר חשף את הבעיה.

אני שוכבת עם גבר נשוי, בגידה (צילום: אינג'אימג')
אני שוכבת עם גבר נשוי, בגידה (צילום: אינג'אימג')

״מעולם לא הייתי עם מישהי בגילה לפני כן, אבל לא היו לה עכבות ולא היה לה אכפת מכלום. תודה לאל שאף אחד לא תפס אותנו. עכשיו חזרנו לאוניברסיטה והחברים שלנו מארגנים יציאות כרגיל״.

״אבל אני ממשיך להתחמק וממציא תירוצים כדי שאוכל לצאת ולתפוס רכבת לעיירה של החבר שלי כדי לראות את אמא שלו. מתחילים להיות לי רגשות כלפיה אבל אני לא בטוח כמה זמן זה יכול להימשך״, סיים את הוידוי הכואב. 

יועצת הזוגיות DEIDRE ענתה לאנונימי: ״הרגשות שלך כלפיה אמיתיים, אבל זו תאווה טהורה שאינה ברת קיימא. אם תהיה פזיז, אתה תקלקל לחלוטין את החברות שלך, את מערכת היחסים של חבר שלך עם אמא שלו ואולי תהפוך לאחד כזה שהורס נישואים. אתה רוצה את זה על המצפון שלך?״

״פער הגילאים גדול, אתם במקום שונה שונים. יכול להיות לך עתיד מרגש לפניך, מבלי שהמאהב שלך יסבך לך את החיים. סיים את הקשר עכשיו לפני שזה יהיה ממש מבולגן. אמא של החבר שלך משתמשת בך כהסחת דעת בזמן שבעלה עובד, מאחר ואין עתיד בזה״.

לא יודע מה לעשות עם הרומן (צילום: אינג'אימג')
לא יודע מה לעשות עם הרומן (צילום: אינג'אימג')