כולנו יודעים כמה קל לבגוד בעידן הדיגיטלי, כשבגידה היא במרחק כמה קליקים מאיתנו. כולנו גם מכירות את תחושת הבטן הלא נעימה כשאת חושבת שבן זוג שלך בוגד בה, אבל את מעדיפה לא להגיד כלום, הגיע הזמן לשנות את זה.

"לוכדת הבוגדים" המקצועית מדלין סמית׳, בחורה בת 32 מלוס אנג׳לס, שעובדת כבר שנים בלתפוס גברים בוגדים החליטה לשתף אותנו בחוכמה שלה והכינה מדריך שלם לאיך תזהי האם בן הזוג שלך בוגד בך. 

@madelinethereal Anyone recognizing the patterns here? #loyaltytest #loyaltycheck #fail ♬ original sound - madelinetheREAL

בטיקטוק ויראלי שהיא פרסמה, אמרה: ״אל תחשבו שזה מעוות גבירותיי, אין שום דבר רע בלנקוט בצעדים אמיתיים כדי להגן על עצמך ועל הלב שלך״. סמית', ששולחת הודעות פלרטטניות לגברים מחוץ לשוק למחייתה כדי להזהיר נשים בזוגיות, מבטיחה שנשים וחברות סקרניות לא צריכות לדעת סייבר או לפרוץ לחשבונות כדי לבדוק אם הבחורים שלהן שהם לא נאמנים. 

במקום זה, בטור שכתבה לדיילי מייל, סמית׳ מציעה לנשים לפקוח עיניים ולשים לב לכל אחד משמונה הדגלים האדומים המובילים הבאים:

הוא מסתיר את הטלפון שלו ממך? 
״כשאתם יוצאים לארוחת ערב, או סתם יושבים על הספה וצופים בטלוויזיה, הגבר שלך משאיר את הטלפון שלו עם הפנים כלפי מעלה או כלפי מטה? זו שאלה חשובה. זה אולי נראה טריוויאלי, אבל שאלי את עצמך - מה יכול להופיע שהוא לא רוצה שאף אחד יראה? אני חושבת שזה שטויות כשאנשים אומרים שטלפונים צריכים להיות פרטיים, בלי גישה לבני זוג. אם אין לך מה להסתיר, למה שיהיה לך אכפת שהוא כלפי מעלה?״

״לי אישית היה חשוב מאוד שלארוס שלי יהיה נוח לחלוק איתי את הסיסמה שלו לטלפון. אגב, אם גבר בזוגיות לא יכול לשלוט בכך שאשה מתחילה איתו, הוא יכול לשלוט בתגובה שלו כלפיה. בעבר לקוחה ביקשה ממני לבדוק את בעלה, כששלחתי לו הודעה מפתה הוא ענה לי שהוא נשוי באושר ולא ענה לי יותר. כששיתפתי את הלקוחה בממצאים היא אמרה לי שהוא כבר הראה לה את השיחה. יש גברים שיעדיפו לשתף מלהסתיר, יש סיבה לכך. זה כל כך פשוט: שקיפות, תמיד״.

@madelinethereal You gotta be kidding me 🤦‍♀️ #loyaltytest #loyaltycheck #relationshipfail ♬ original sound - madelinetheREAL

הוא לא מעלה איתך תמונות
"עם הלקוחה ההריונית שלי, זה היה דגל אדום מיידי מבחינתי שלא היו תמונות שלה בפרופיל האינסטגרם שלו. גם אם הוא טוען שהוא אף פעם לא מפרסם פוסטים ברשתות החברתיות, את צריכה לפחות להופיע פעם אחת בתמונות שלו בפרופיל. בן הזוג שלך צריך להיות גאה בך ולהשוויץ בך. אם הוא לא, זה מעיד על חוסר מחויבות".

הוא משתמש בסנאפצ'ט, טלגרם או כל אפליקציה להודעות מיידיות
"אין שום סיבה טובה לכך שכל גבר שעבר את גיל בית הספר צריך להיות סנאפצ׳אט בטלפון שלו. סנאפצ׳אט וגם טלגרם, שתיהן מוחקות הודעות לאחר שנצפו בהן - הן אפליקציות לבוגדים. ידוע רק שגברים מבוגרים משתמשים באפליקציות כדי לשלוח ולקבל תמונות מיניות. לא משנה מה ההסבר שלו, אם הוא משתמש באפליקציות האלה (שלא לצריכת תוכן חדשותי כפי שעושים אצלנו במדינה בטלגרם) היזהרי״.

לא שולח מיקום
"כיום, זה נורמלי שהיקירים שלך, בעלך, ההורים שלך או הילדים שלך יהיו באפליקציות לשיתוף מיקום או ישלחו לך מיקום כשאת מבקשת. אחד הדגלים האדומים שאני שומעת לעתים קרובות הוא: 'נראה שהמיקום של בעלי תמיד כבוי ללא הסבר'. בוגדים יגלו איזה תירוץ למה הם לא רוצים לחלוק את המיקום שלהם, אבל אז יתעקשו שבת הזוג שלהם תשתף את שלהם. רמאים הם אנשים קנאים עם אגו שביר. כמעט תמיד בגלל זה הם בוגדים: אהבתה של אישה אחת אף פעם לא מספיק להם".

"הלקוחות שלי מדווחות לעתים קרובות שבן הזוג שלהם מצפה שיהיו להן גבולות לא מציאותיים עם גברים: לנתק קשר עם חברים גברים, אפילו לא לדבר עם עמיתים גברים בעבודה. בינתיים, הוא מפרסם תמונות שלו עם נשים לבושות ביקיני שהם 'רק חברים', איך זה הגיוני?".

@madelinethereal His “treat”… 🧁🙄 #loyaltycheck #loyaltytest #fail ♬ original sound - madelinetheREAL

הוא מאשים אותך בבגידה
"האם בן הזוג שלך קורא לך 'משוגע' או טוען שאתה 'סתם חסר ביטחון' אם אתה מעלה חששות? האם הוא מאשים אותך בחוסר נאמנות ללא סיבה ברורה? לא רק שהתנהגות הזו נועדה להיות להשפיל, אלא היא גם מאוד חושפנית. הוא "מקרין" עליך את אשמת הבגידה שלו. במערכת יחסים אוהבת, התגובה לחששות המועלים צריכה להיות הלם ואישור על כך שהכל בסדר״.

"זה צריך להיות: 'אוי אלוהים, אני לעולם לא אעשה לך את זה', ולא, 'השתגעת? אני לא יכול להתמודד עם חוסר הביטחון שלך עכשיו'״.

אינטואיציה היא המפתח
"נשים אינטליגנטיות יותר מבחינה רגשית מגברים. אבל אנחנו גם מאסטריות בלשכנע את עצמנו שלהתנהגות מוזרה חייבת להיות הסבר תמים - כשכל עצם בגוף שלנו צועקת אחרת, במקום לתרץ את המוזרות של גבר, סמכי על האינטואיציה שלך. כמעט כל ההודעות שאני מקבלת הן מנשים שאומרות שמשהו פשוט לא מרגיש נכון, ולמרבה הצער, הן בדרך כלל צודקות. אם יש ספק - אין ספק״.

ריחוק רגשי
"האם בן הזוג שלך נראה מנותק במהלך שיחות? האם הוא הפסיק לתת לך מחמאות? האם בעבר הוא נהג לגעת בך הרבה ועכשיו כבר לא? אם אחת מהשאלות הללו מעוררת ׳כן׳, זה המקום לדאוג. התרחקות רגשית מהסוג הזה היא אחד הדגלים האדומים הגדולים ביותר״.

הוא מוחק את הצ'יט
״מחיקת צ׳אטים היא אחת מהאזהרות לבגידה. אין שום סיבה שכל הטלפון שלו יהיה ריק, שהצ׳אטים שלו יהיו ריקים ושהוא יקבל הודעות בלי קונטקסט מאנשים שאין להם היסטוריה איתו בצ׳אט. זה סימן לבגידה מתמשכת. יש נשים שהתעסקו בהגדות הוויפיי כדי לתפוס את בני הזוג שלהם מתכתבים עם נשים אחרות ויש נשים שהצליחו לגלות את זה דרך גלילה פשוט ברשתות החברתיות. אם הוא מוחק את הצ׳אט - זה סימן חמור״.

@madelinethereal What’s their behavior really about? #cuffingseason ♬ original sound - madelinetheREAL