כלבלב מסכן עבר ניתוח דחוף לאחר שבלע "גוף זר" מפתיע במיוחד, מה שהוביל לגילוי דרמטי של בגידה מצד בעלה של בעלת הכלב. וטרינרית צעירה, שזה עתה החלה את תפקידה החדש, מצאה את עצמה במרכזה של סצנה סוערת לאחר שגילתה את הסיבה לחסימה במעיו של בעל החיים.

לפי דבריה, הכלב הגיע במצב קשה וצילומי רנטגן חשפו חפץ זר החוסם את מערכת העיכול שלו. ניתוח מוצלח חשף את הגורם: תחתוני חוטיני - אך מהר מאוד התברר שתחתונים אלה אינה שייכת לבעלת הכלבה. הווטרינרית בת ה-26 שיתפה את הסיפור ברשת החברתית Reddit: "כלב הגיע במצב קשה מאוד ומצאנו משהו מוזר אצלו בבטן. בניתוח הבנו שאלה תחתונים ושמנו אותם בצד".

וטרינר, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)
וטרינר, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

היא המשיכה: "לבסוף הבעלים הגיעה והסברנו לה מה מצאנו והיא פרצה בצעקות: 'תחתוני חוטיני?! אין לי תחתוני חוטיני! מעולם לא היו לי תחתוני חוטיני!'. היא התקשרה לבעלה וצעקה עליו והתברר שהוא בגד בה והתחתונים שייכים למאהבת הסודית שלו. אני כל כך מצטערת בשבילה".

הכלב חשף את הבגידה (צילום: אינג'אימג')
הכלב חשף את הבגידה (צילום: אינג'אימג')

גולשים רבים הביעו תמיכה באישה הנבגדת וציינו שמדובר בחשיפת בגידה מוזרה במיוחד. גולש אחד כתב: "איזה יום ראשון הזוי! בושה לו, אבל בושה כפולה על כך שהוא סיכן גם את חיי הכלבלב. מאחל לה ולכלב בריאות ואושר, ולו שיקבל את מה שמגיע לו!". גולש אחר הוסיף בציניות: "ברור שהכלב היה במקום הנכון בזמן הנכון עם התחתונים".