כמעט שני שלישים (62%) מהנשים הרווקות רוצות למחוק את האקס שמופיע בתמונה שהן רוצות להעלות לפרופיל שלהן – כך עולה מנתונים של אפליקציית הדייטינג OkCupid הנמצאת בבעלות חברת Match Group.

54% מכל הדייטרים מדור ה-Z ב-OkCupid, 65% מהנשים בנות דור ה-Z ו-61% מהנשים בנות דור ה-Y, רוצים למחוק את האקס מתמונות משותפות. הנתונים מבוססים על למעלה מ- 185 אלף תגובות של משתמשים מרחבי העולם שענו על שאלות ההתאמה של OkCupid.

למחוק את האקס מהתמונה? זה אפשרי (צילום: יחצ)
למחוק את האקס מהתמונה? זה אפשרי (צילום: יחצ)

ועכשיו, OkCupid מציעה פתרון מבוסס בינה מלאכותית, חינמי וקל שמיועד בדיוק עבור הצורך הזה: כלי חדש בשם "Ex-terminator" שהושק על ידי  OkCupid בשיתוף חברת Photoroom, יקל עליכם למצוא מאצ'ים חדשים עם התמונות של הרגעים הטובים שלכם – מינוס האקס שמופיע בתמונה המקורית. פשוט מעלים את התמונה לאפליקציה, מוחקים את האקס באמצעות טכנולוגיית ה-AI של Photoroom וממשיכים הלאה מבלי להשאיר עקבות.

ומה לגבי הסיבות למחיקת האקס מהתמונה? 43% ממשתתפי הסקר ענו שהם לא רוצים לראות את האקס בתמונות, 41% רוצים להתגבר על הפרידה ו-16% ענו שהם רוצים להשתמש בתמונה בפרופיל באפליקציית הדייטינג.

כך תוכלו למחוק את האקס מהתמונה שלכם, OkCupid  (צילום: יחצ)
כך תוכלו למחוק את האקס מהתמונה שלכם, OkCupid (צילום: יחצ)

כאשר מדובר בתמונות לפרופיל הדייטינג, 58% מהדייטרים ב-OkCupid מעדיפים תמונה אישית או סלפי, 37% בוחרים בתמונה שלהם עושים משהו שהם אוהבים ורק 5% מעדיפים תמונות עם משפחה או חברים.

בנוסף, נשאלו המשתמשים אילו תמונות של משתמש פוטנציאלי בפרופיל הדייטינג הם רוצים לראות? כמעט שבעה מתוך עשרה (67%) מעדיפים תמונות אישיות, 17% רוצים לראות את הדייטים הפוטנציאלים בחופשה או במהלך פעילות פנאי,  10% נהנים לראות את המועמדים לדייט עם בעלי חיים  ו-6% אוהבים תמונות עם משפחה או חברים.