בני הזוג באמצע שנות ה-30 לחייהם נישאו לפני 13 שנים והביאו מאז שני ילדים לעולם. שניהם משתכרים יפה, אבל ברור היה כי עושרו של הסב, אבי הבעל, הוא המפתח לעושר הכללי שחוו בני הזוג.

הוריו של הבעל, שניהם באמצע שנות ה-50 לחייהם, נמצאים בהליך גירושין ארוך ומורכב. כדי לא להיכנס באמצע, החליט בנם לארח את הוריו בנפרד ולתת להם יחס שווה וכך גם חשבה רעייתו. אבל מסתבר שבמהלך סופי השבוע, כשהאב של הבעל התארח אצל בנו, כלתו "נכנסה אתו לשיחות עומק מרגשות שהובילו לקשר אינטימי", כך טוענת אמו של הבעל בפני עוה"ד שרין סולן.

חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

טענותיה של הסבתא כי הכלה ניהלה רומן עם חמה, לא החזיקה מים ורבים טענו כי היא ממציאה סיפורים כדי להשיג יותר במסגרת הסכם הגירושין מהרכוש העצום של בעלה שעסקיו חובקי עולם. עוה"ד סולן הבהירה לאישה כי מאבק גירושין שיש בו כל כך הרבה כסף יכול להמשך זמן ולכן נדרשת סבלנות. האישה לא חיכתה יתר על המידה ושכרה בלש שחשף בצילומים את הבגידה של בעלה עם כלתה.

אחרי שהתיעוד היה בידה, התייצבה החמות מול כלתה והטיחה בפניה את הצילומים. הכלה נשברה, התוודתה, התחננה על נפשה בטענה כי מעדה וביקשה שחמותה תמחל לה. "הכל היה מתוכנן מראש", אמרה אמו של הבעל. "היא תכננה הכל כדי להנות מכל העולמות".

עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)

הסבתא גם ציינה כי בידיה ממצאים שבעלה ניהל קשר אינטימי עם אישה נוספת מעבר לרומן עם כלתו. בני הזוג, בהמלצת עוה"ד סולן, נשלחו ליישוב סכסוך. הוצע לכל ארבע הצלעות בסיפור ללכת לטיפול זוגי ובשלב הזה להקפיא את הליך הגירושין. ההחלטה של הורי הבעל והזוג תתקבל בימים הקרובים. האם העלבון יגבר על הניסיון להגיע לשלום בית?