אנדראה סאנשיין הברזילאית, מפתחת גוף בת 54 מלונדון, חשפה כי המסע שלה למציאת אהבת אמת ככל הנראה הסתיים. לאחר גירושיה לפני 18 שנה, היא יצאה למסע היכרויות מרתק שכלל יותר מ-800 פרטנרים.

"הייתי צריכה לנשק הרבה צפרדעים עד שמצאתי את הנסיך שלי", סיפרה ל-The Mirror הבריטי בחיוך רחב. אנדראה, הידועה ברשת בכינוי "סאנשיין", לא ויתרה על החלום למצוא את השידוך המושלם.

באופן מפתיע, בן זוגה הנוכחי התגלה כמעריץ סודי מהרשתות החברתיות שהיה למעשה חבר ותיק בשם "האלבור לנגסלט". הם נפגשו לראשונה בתחרות פיתוח גוף ב-2015, אך רק לאחרונה חידשו את הקשר ביניהם.

"החיבור בינינו היה כל כך מוצלח שהחלטנו לעבור לגור יחד", היא סיפרה. "הוא מכיר ומקבל את כל ההיבטים בחיי". למרות הזוגיות המיוחדת שלהם, אנדראה והאלבור בחרו במערכת יחסים פתוחה. "זה מאפשר לנו להכיר זה את זו טוב יותר תוך כדי חקירת אפשרויות נוספות", הסבירה.

כיום, אנדראה עובדת כמאמנת כושר ומשפיענית. היא מדגישה שהזוגיות שלהם מבוססת על תקשורת פתוחה וכבוד הדדי. "יש לנו הרבה במשותף וזה מקל על ההתמודדות עם אתגרים". היא סיכמה: "אנחנו רוצים לגדול יחד, להיות מאושרים ואהובים. החיים קצרים מכדי לבזבז אותם - צריך ליהנות מכל רגע".