אנונימית בת 24 פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE וחשפה בפניה את הסוד הכמוס ביותר שלה: ״אני מקיימת סקס סודי מדהים עם דוד שלי. אני יודעת שמה שאנחנו עושים הוא לא בסדר, אבל אנחנו מאוהבים עד מעל הראש״.

״אני יודעת שמה שאנחנו עושים הוא לא בסדר ויוביל לפיצוצים גדולים, אבל אנחנו מאוהבים עד מעל הראש. אני בת 24 ודוד שלי, שהוא אחיו הצעיר של אבא שלי, בן 29״, כך פתחה הצעירה את הוידוי.

אהבה אסורה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
אהבה אסורה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

״יש לי רגשות כלפיו שאני יודעת שלא צריכים להיות. מערכת היחסים שלנו התחזקה לאחר שסיימתי את הבגרויות שלי כשהייתי בתיכון והייתי בטוחה שהמבחנים הלכו רע. לאחר מכן הייתה לי מריבה גדולה עם החבר הכי טוב שלי ואז אמא שלי אובחנה כחולה טרשת נפוצה״, היא מסבירה את הסיבות שלה לפעולה.

״זה הרגיש כמו סוף העולם. הדוד שלי הגיע יום אחד כדי לעזור לאבא שלי להתקין מקלחת חדשה. הוא ראה כמה אני כועסת ועצובה והיה אדיב כלפיי, הוא נתן לי חיבוק ונשיקה קטנה. זה עודד אותי כי תמיד חיבבתי אותו בסתר״.

״הוא היה אז בן 23 ואני בת 18, והוא עמד להתחיל התלמדות כדי להיות חשמלאי״, האנונימית מספרת. ״בסופו של דבר בילינו הרבה מהקיץ הזה ביחד, שום דבר מיני לא קרה בינינו״.

״לאחר מכן לא ראיתי אותו שלוש שנים, עד שהוא הגיע לביקור באזור שלנו ונפגשנו באירוע משפחתי. קבענו בשקט להיפגש למשקה שבוע לאחר מכן״, האחיינית מספרת בחשש ולאחר מכן מוסיפה: ״ובסופו של דבר חזרתי לדירה שלו לסקס הכי מדהים בעולם״.

״היו לנו רגשות חזקים אחד כלפי השני וקיימנו יחסי מין בכל פעם שיכולנו, שמרנו את זה בסוד לחלוטין. התחלנו לבלות ביחד ועכשיו אנחנו במערכת יחסים זוגית, למרות שאף אחד לא יודע״.

״דוד שלי קיבל הצעת עבודה בצרפת עם חוזה התחייבות לשנתיים. אני הייתי שמחה לנסוע איתו לצרפת, אבל ממש עכשיו התקבלתי לעבודת החלומות שלי בשיווק. אנחנו מופתעים מהסיטואציה לגמרי והבטחנו שנהיה ביחד יום אחד אם נצליח״.

לבסוף שאלה את היועצת: ״האם עלי פשוט לעבור לשם איתו או לעזוב אותו?״

יועצת הזוגיות DEIDRE ענתה לאנונימית: ״הצעות העבודה הללו הן הזדמנות עבורכם להבין שאין עתיד ביחד, לא משנה כמה טוב המין. אם יגלו עליכם, ההשלכות עלולות להיות הרסניות עבור המשפחה. שניכם עוברים על החוק בכך שאתם מנהלים גילוי עריות וזה עלול להרוס את חייכם״.

עוד היא הוסיפה: ״היית צעירה וקלה להשפיע והוא היה מבוגר ממך. ככל שזה נמשך זמן רב יותר, כך את תהיי מחוברת יותר אליו. כעת הוא עובד בצרפת, הוא נותן לך הזדמנות אידיאלית לסיים את מערכת היחסים שלכם. תתחילי לבנות את חייך מחדש. הרגע קיבלת עבודה נהדרת והעתיד הוא שלך. תנצלי אותו״.

פרידה (צילום: ingimage/ASAP)
פרידה (צילום: ingimage/ASAP)