אשה אנונימית בת 47, חשפה לעיתון The Sun על התמכרותה למין, על הבגידות המרובות וכיצד היא מתמודדת עם המחלה והקשיים שלה היום. 

"אני מכורה למין", היא פותחת. "בגדתי בבעלי במשך 21 שנים באופן כה קבוע עד שאיבדתי את הספירה של כמה גברים שכבתי איתם. זה מעל 50 אבל פחות מ-100״.

בגידה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
בגידה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

האישה, שבחרה להישאר אנונימית, מספרת על מערכת היחסים המורכבת עם בעלה, ג'ון. "למיטב ידיעתי לבעלי אין מושג או שהוא בחר לא לשים לב", היא אומרת. "שנינו רוצים להישאר נשואים למען ילדינו ובגלל שהנישואים שלנו פועלים בדרכים אחרות״.

מנערה ביישנית למכורה למין
הסיפור מתחיל בנעוריה, כשהייתה נערה ביישנית עם בעיות עור. "בתור נערה היה לי שיער שמנוני ועכברי והייתי מלאה באקנה וחצ׳קונים", היא נזכרת. ״בעוד שהחברות שלי כל הזמן קיבלו הצעות לדייטים על ידי הבנים בבית הספר, אני אפילו לא קיבלתי מבט מהם״ היא מספרת בכאב.

"כשהייתי בת 17 פרחתי, התחלתי לרוץ ולצבוע את השיער והאקנה שלי התפוגג. התחלתי לקבל תשומת לב גברית ואהבתי את זה״, האנונימית מספרת בשמחה, אך לאחר מכן חושפת: ״היה ילד אחד שהייתי מאוהבת בו במשך ארבע שנים, לעולם לא אשכח את ההתרגשות כשהוא התקרב אליי והזמין אותי לצאת איתו״.

עוד היא מספרת על ההתאהבות הראשונה: ״זה נתן לי הרגשה של כוח אבל גם ביטחון עצמי, כבר לא הייתי בלתי נראת, קיום יחסי מין רק הגביר את הרגשות האלה. הוא היה הגבר הראשון ששכבתי איתו ואהבתי את זה״. עוד היא מוסיפה כי זה לא היה רק המעשה של הסקס, אלא האישור שהוא מצא אותה מושך. ״זה נגמר כשהלכנו לאוניברסיטאות שונות וידענו שזה לא ישרוד״.

בת ה-47 מתארת כיצד החוויות המוקדמות הללו השפיעו על התנהגותה המאוחרת יותר. "באוניברסיטה שיחקתי בתחום הדייטינג, אבל רובנו עשו זאת. כשהחברים שלי התחילו להתמסד, הבנתי שאני לא רוצה את זה. אהבתי את החידוש של לשכב עם גברים שונים״.

נישואין ובגידה
למרות אהבתה לחיי הרווקות, היא התחתנה עם ג'ון בגיל 26. "פגשתי את ג'ון והוא סחף אותי מהרגליים", היא מספרת. "אבל אני זוכרת את הלילה לפני החתונה, דאגתי שלעולם לא אשכב עם אף אחד אחר וכמה אתגעגע לזה״. עוד היא מוסיפה בצער: ״אני חושבת שהטעות שלי הייתה להתחתן״. 

שנה לאחר הנישואין, היא בגדה לראשונה. "לא הייתי נאמנה. שנה לאחר החתונה, בזמן שהייתי בוועידה עם זר במלון", היא מודה. "אחרי הפעם הראשונה, הרגשתי אשמה. אני זוכרת שהלכתי הביתה לג'ון, בונה את עצמי להתוודות. אבל לא יכולתי לעשות את זה. רציתי להישאר נשואה לו״.

״המשכתי להיות בוגדת ללא הרף. למעט כל פעם שהייתי בהריון ובחצי השנה הראשונה שלאחר מכן, מכיוון שהייתי עייפה מדי ובחופשת לידה אין לי סיבה לעזוב את הבית כדי למצוא גבר חדש״. האנונימית סיפרה על המשפחה שלהם: ״יש לנו שתי בנות בנות 15 ו-13. אני תמיד מקיימת יחסי מין בטוחים אז אני לא בספק שג׳ון האבא שלהם״.

נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

חיים כפולים
האישה האנונימית מתארת כיצד היא מנהלת את חייה הכפולים. "אני עובדת שעות רבות ומטיילת די הרבה", היא מסבירה. "יש לי שני חברים שתמיד שמחים להיות האליבי שלי״.

היא מספרת על מקרים ספציפיים של בגידות נועזות: "היינו פעם בחתונה וקיימתי יחסי מין עם הגבר מימיני במהלך הארוחה. יצאנו החוצה, עשינו את זה בשיחים ואז חזרתי פנימה, בלי שום דאגה ומצאתי את ג'ון בעלי מפטפט עם חבריו ליד הבר״. 

״היו לי מאהבים לטווח ארוך יותר, היה גבר אחד שפגשתי לסירוגין כמה שנים״. עוד בת ה-47 מספרת על תקרית שכמעט הרסה את כל מה שבנתה: ״פעם לקחתי איתי מאהב לטיול עבודה, והחברה שלו גילתה שהוא בוגד בה איתה. האשה הזאת סיפרה לבעלי וגילתה לו. נשבעתי לג׳ון שלא קרה כלום והוא בחר להאמין לי״.

התמודדות עם ההתמכרות
למרות שהיא מודעת להתמכרותה, האישה מודה שאינה מעוניינת בטיפול כרגע. "אני יודעת שיצא לי שליטה ואני מכורה", היא אומרת. "אבל העניין הוא שאני לא רוצה טיפול כי אני לא רוצה להשתנות עדיין״.

״אני לא לבד״ אומרת האנונימית, ״ד"ר פטריק קרנס, שהגה את המונח "התמכרות למין", מעריך שאחד מכל חמישה, מתוך ארבעת מיליון הבריטים המכורים למין, הן נשים״.

רגשות מעורבים
לסיום, האנונימית מביעה רגשות מעורבים לגבי התנהגותה. "אני יודעת שאני טועה מבחינה מוסרית, זה לא בריא", היא מודה. "כל מה שאני אומרת לעצמי על זה שזה בסדר, אני שונאת לחשוב על האפשרות שהבנות שלי ילכו באותה הדרך״.

בגידה (צילום: אינג אימג')
בגידה (צילום: אינג אימג')