אישה צעירה פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה היא כתבה לה כי נקלעה למצב מביך עם בן זוגה מזה כמה שנים וכי אינה יודעת מה לעשות כעת.

היא כתבה: "חבר שלי, שנראה לי שהוא אובססיבי למין, ניסה לפתות את אימא שלי כאשר היא שטפה את הבית. הוא התקרב אליה מאחור ולחש לה באוזן שהוא רוצה אותה. כשהיא סיפרה לי על כך בפעם הראשונה, לא רצית להאמין לה. אך לצערי התברר שדבריה נכונים. זה ריסק את ליבי לחלוטין. איך הוא יכול להתנהג בצורה כזאת כלפיי? כשהתעמתי אתו הוא שוב השתמש בתירוץ שהוא 'שתה יותר מדי' ושאימא שלי 'שווה' ".

לא רצתה להאמין למה שאמה סיפרה לה (צילום: אינג'אימג')
לא רצתה להאמין למה שאמה סיפרה לה (צילום: אינג'אימג')

"אני בת 25, הוא בן 32 ואימא שלי בת 48. אנחנו יחד כבר שלוש שנים והתרחקנו זה מזו אחרי שעברנו לגור יחד בבית החדש. מאוחר יותר התברר לי שהוא מנהל מערכת יחסים נוספת עם שכנה בגיל דומה לשלי. הוא מפלרטט איתה ואפילו ישן איתה, מה שחשף כי הוא ככל הנראה רציני לגביה. כשדרשתי הסברים, הוא האשים אותי בכך שאני לא נותנת לו מספיק סקס", ציינה הצעירה.

לדבריה, למרות שחיי המין שלהם היו פעילים מאוד, הוא בחר להאשים אותה בבגידתו. במקום לעבוד על הקשר ביניהם, הוא הוכיח שלא הייתה לו כל כוונה אמיתית לתקן את המצב. עוד כתבה האנונימית: "זה פגע מאוד בביטחון העצמי שלי וגרם לי לשאול מה לא תקין אצלי. הוא עדיין מתעקש שהוא רוצה מערכת יחסים מחייבת, אך בפועל בילה את רוב חייו הבוגרים כרווק".

טען שהיא לא נותנת לו מספיק סקס וזו הסיבה לבגידתו (צילום: envato)
טען שהיא לא נותנת לו מספיק סקס וזו הסיבה לבגידתו (צילום: envato)

היא סיכמה את פנייתה: "קשה לי להתמודד עם המצב ואפילו להיות בקרבתו. אני שוקלת לעזוב אותו אך הוא משתמש בבריאות הנפשית שלי כדי למנוע זאת. מה עליי לעשות?", שאלה.

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לה: "אני ממליצה לך להוציא את עצמך מהקשר הזה. הוא בגד בך וניסה אפילו לפתות את אימך - התנהגות שמעידה על אישיות לא בריאה ומניפולטיבית. אינני חושבת שיהיה הגיוני להמשיך בקשר כזה. מגיע לך אדם שיתייחס אליך ולמשפחתך בכבוד, שיהיה נאמן ולא יפגע בך בדרך כלשהי. עזיבת הקשר הזה יכולה להיות הצעד הנכון להחזרת הביטחון העצמי שלך ולהקמת משפחה בריאה בעתיד".