אישה בשם קיה, חשפה ברשת החברתית TikTok כיצד גילתה שבן זוגה בוגד בה, וזאת מבלי לחטט בטלפון שלו או במדיה החברתית. היא מעודדת אנשים לסמוך על האינטואיציה שלהם במקרים כאלה.

הצעירה סיפרה שלאחר טיסה ארוכה, הגיעה לביתו של בן זוגה וראתה ערימת קבלות על השיש במטבח. משהו גרם לה לבדוק את הקבלות, ומה שגילתה עורר את חשדותיה.

@keepingup.withkeke If you think something is off, it is. #fyp #dating #relationship #intuition #toxic #longdistancerelationship ♬ original sound - msjacksonn89

הקבלה הראשונה הראתה הזמנה של ארבעה משקאות. בקבלה נוספת מאותו יום נרשמו שתי מנות ראשונות ושתי ארוחות ערב, עם ציון "מסיבה של שניים". קבלה שלישית הציגה תמונה דומה.

קיה חשה לא מעט תסכול מכך שבן זוגה השאיר ראיות כה ברורות לבגידתו. היא ציינה: "כשאתה חושד במשהו, אתה חושב שתצטרך לחפש בטלפון או ברשתות החברתיות אבל זה פשוט היה מונח על השיש במטבח".

@keepingup.withkeke Replying to @syydbabyy Story time. He doesn’t care about being called a cheater but dirty is where he draws the line 🤣 ladies, if you find stuff at your mans house, it’s probably another girl letting her presence be known 🥲😅 #fyp #dating #relationships #toxic #greenscreenvideo #greenscreen ♬ original sound - Ke Ke | dating l beauty

בתגובות לסרטון, משתמשים רבים הזדהו עם המסר של קיה לגבי חשיבות האמון באינטואיציה. אחרים שיתפו סיפורים דומים על גילוי בגידות בדרכים בלתי צפויות. כשנשאלה אם ייתכן שבן זוגה רצה להיתפס, היא ענתה: "גברים לעולם לא רוצים להיתפס. הם פשוט טיפשים".

המקרה מדגיש את חשיבות תשומת הלב לסימנים קטנים ואת הערך של האינטואיציה ביחסים. קיה סיכמה: "אני כבר לא מחפשת סימנים, כי אין לי כוח. היקום פשוט שלח אותם עד אליי".