גבר בשנות ה-30 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא ביקש עצה לאחר שכתב לה כי נקלע למצב מורכב וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"אני בן 35, נשוי לאישה בת 33", כתב האנונימי. "אנחנו נשואים חמש שנים ויש לנו שני ילדים קטנים. אשתי היא עקרת בית ואני עובד בענף הבנייה. מערכת היחסים שלנו טובה, אך מאז שהילדים נולדו, חיי המין שלנו הפכו לשגרתיים ומשעממים. לרוב אנחנו שוכבים בזריזות לפני השינה בגלל העייפות".

שלישייה (צילום: אינג אימג')
שלישייה (צילום: אינג אימג')

הוא המשיך: "לאחר ששמעתי מחבר על חוויותיו החיוביות באתרי היכרויות, הצעתי לאשתי לגוון את חיי המין שלנו. היא הסכימה והציעה להתנסות עם אישה נוספת. יצרנו קשר עם אישה בת 29 דרך האתר, קבענו להיפגש בבית מלון והייתה לנו חוויה מינית משותפת. זו הייתה חוויה מרגשת עבורי לראות את שתי הנשים יחד ולהרגיש נחשק".

"כעבור שבוע, השותפה השלישית יצרה איתי קשר ושאלה אם נוכל להיפגש שוב. הלכתי אליה לבדי וקיימנו יחסי מין אוראליים. למרות שזה היה מרגש, אני מרגיש אשם ומבין שעשיתי משהו לא הוגן כלפי אשתי. האם עליי לספר לה ולבקש את סליחתה?", שאל בן ה-35.

האם עליו לספר לאשתו? (צילום: אינגאימג')
האם עליו לספר לאשתו? (צילום: אינגאימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "פתיחת מערכת יחסים דורשת תקשורת ברורה וקביעת גבולות. סביר להניח שאשתך לא הייתה מסכימה שתיפגש לבדך עם האישה האחרת מבלי שדיברתם על כך קודם. יש זוגות שמצליחים לקיים מערכות יחסים לא מונוגמיות, אך זה טומן בחובו סיכונים. ייתכן שהאישה השנייה מפתחת רגשות כלפיך, מה שעלול לסכן את נישואיך".

עוד היא הסבירה: "בתקופה של גידול ילדים, חיי המין עלולים להיפגע אך מדובר במצב זמני. בעתיד, סביר שתמצאו יותר זמן ואנרגיה זה לזו. אל תסכן את הזוגיות הטובה שלך בפגישות סודיות".