אישה בשנות ה-30 לחייה פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה, היא כתבה לה כי נקלעה למצב מביך ומורכב עם הבוס שלה, וכי אינה יודעת מה לעשות כעת.

"אני בת 35 עובדת סופרמרקט, והייתי מעורבת ברומן עם אחד המנהלים שלי במשך שלושה חודשים", כתבה האנונימית. "הוא בן 41, מבוגר ממני בשש שנים אך נראה צעיר לגילו. למרות היותו נשוי, הוא החל לפלרטט איתי ואף העניק לי את פרס 'עובד החודש'".

הבוס בגד באשתו איתי, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הבוס בגד באשתו איתי, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

היא הסבירה: "זכיתי בפרס על עזרה ללקוח שחווה התקף חרדה חמור. הצלחתי להרגיע אותו עד הגעת צוות רפואי, ובעקבות זאת קיבלתי הכרה מיוחדת מהחברה. ימים ספורים לאחר מכן, הבוס הזמין אותי לשתות משהו והתנשקנו במכוניתו. חשבתי שזה יהיה אירוע חד פעמי, אך טעיתי".

"זמן קצר אחר כך, הוא ביקש ממני להישאר אחרי סגירת החנות וקיימנו יחסי מין במשרדו. כך החל רומן סוער בינינו. הוא טען שאינו מסתדר עם אשתו, וציין 'הלוואי שהייתי פוגש אותך לפני שנים'", סיפרה בת ה-35.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

"הקשר בינינו היה אינטנסיבי ומספק והודינו באהבתנו זה לזו. ואז, בשבוע שעבר, הוא נעדר מהעבודה, לא ענה להודעותיי, ועמית סיפר לי שהוא בחופשה - עם אשתו. הוא לא הזכיר דבר על נסיעה מתוכננת. לבסוף הוא שלח הודעה בה טען שהוא חווה משבר, מתחייב מחדש לאשתו, ושהרומן שלנו הסתיים. אני מרגישה חולה ומתקשה לתפקד בעבודה. ליבי נשבר ואני מרגישה טיפשה", סיכמה האנונימית.

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לה: "נכנסת למערכת היחסים הזו בעיניים פקוחות. ייתכן שהיו קשיים בנישואיו, אך לעתים אנשים מנצלים מצבים לטובתם. הוא גרם לך להרגיש מיוחדת, אך כעת הראה את פרצופו האמיתי. הוא לא היה כן איתך וסיים את הקשר כשהרגיש שהוא מסתבך. כדאי שתחפשי בן זוג פנוי בעתיד. נסי לחזור לעבודה בראש מורם או להחליף מקום עבודה. הוא לא שווה את הצער שלך".