גבר בשנות ה-20 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא כתב לה על מצב מורכב אליו נקלע בחיי האהבה שלו וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"אנשים צוחקים עליי בגלל הפרש הגילים ביני לבין זוגתי, אבל אני מאוהב בה", כתב האנונימי. "למרות זאת, היא נבוכה מאוד מהמצב הזה ומסתירה את הקשר שלנו. היא מסרבת להכיר אותי לחברים שלה ולמשפחתה, ואנחנו נפגשים רק אצלי בבית. אני רוצה להבין למה היא חוששת כל כך. אני רוצה לבנות איתה עתיד, אבל איך אוכל לעשות את זה אם היא לא מוכנה לקחת את הקשר צעד קדימה?", שאל.

אוהב את בת זוגו המבוגרת ממנו ב-22 שנה, אבל היא לא חושפת אותו בפני חבריה (צילום: אינג'אימג')
אוהב את בת זוגו המבוגרת ממנו ב-22 שנה, אבל היא לא חושפת אותו בפני חבריה (צילום: אינג'אימג')

הוא הסביר: "אני בן 27 והיא בת 49. אנחנו ביחד כבר שלוש שנים. אני רואה בה חברה בוגרת בעלת עולם שלם של ניסיון וחוכמה. היא בטוחה בעצמה, עצמאית ויש בינינו חיבור מדהים. בהתחלה, החברים שלי התבדחו על הקשר שלנו, אבל המשפחה הקרובה שלי הבינה שזה לא רק עניין פיזי והם מקבלים אותה בשמחה".

"אבל לגבי החברים שלה, אין לי מושג מה הם חושבים. אנחנו מבלים הרבה זמן ביחד, אבל תמיד אצלי בדירה", המשיך בן ה-27. "אני לא מבין למה היא מתביישת בי. יש לנו המון תחומי עניין משותפים והיא מעולם לא גרמה לי להרגיש לא בשל"

מסתירה אותו מחבריה וממשפחתה (צילום: אינג'אימג')
מסתירה אותו מחבריה וממשפחתה (צילום: אינג'אימג')

"אמרתי לה שאני רוצה להתחתן איתה, אבל זה פשוט לא יקרה אם היא תמשיך להסתיר את הקשר שלנו. אני מאמין שלאהבה אין גיל, אבל למה אני לא מצליח לשכנע אותה בזה?", סיכם האנונימי.

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "החברה יכולה להיות שיפוטית מאוד כלפי זוגות עם פער גילים משמעותי, אבל יש המון זוגות מאושרים במצבים דומים. אולי היא חוששת מהלחץ החברתי או שהיא לא בטוחה בעתיד הקשר. נסה לדבר איתה בלב פתוח. שאל אותה מה מטריד אותה. אולי היא פשוט צריכה זמן לעכל את הכל".