גבר בשנות ה-30 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE ושיתף כי נקלע למצב מורכב עם אשתו וכי אינו יודע מה לעשות כעת כדי לפתור זאת.

"אני בן 39, נשוי באושר לאישה בת 35 כבר שמונה שנים ויש לנו שתי בנות", סיפר האנונימי. "לאחרונה, התעוררה בעיה מפתיעה: אני מדבר מתוך שינה ואומר את שמה של גיסתי".

קורא בשמה של גיסתו מתוך שינה והדבר מערער את האמון בינו לבין אשתו (צילום: אינג אימג')
קורא בשמה של גיסתו מתוך שינה והדבר מערער את האמון בינו לבין אשתו (צילום: אינג אימג')

"לפני שנים רבות, עוד לפני שהכרתי את אשתי, היה לי מפגש קצר עם אחותה. כשהכרתי את אשתי, סיפרתי לה על כך בכנות. למרות הקושי הראשוני, היא קיבלה זאת והמשכנו הלאה. מערכת היחסים בינינו, ואפילו עם גיסתי, הייתה טובה מאוד - עד עכשיו לפחות", הסביר.

הוא המשיך: "לפני מספר חודשים, אשתי שמעה אותי קורא בשמה של אחותה בשנתי. מאז, זה קורה שוב ושוב, למרות מאמציי להפסיק. אני לא מבין מדוע זה קורה, שכן אין לי שום רגשות רומנטיים כלפי גיסתי".

"הבעיה הזו מתחילה לפגוע בנישואינו. אשתי מאבדת את האמון בי ולמרות ניסיונותיי להרגיע אותה, המתח גובר. כיצד אוכל לפתור את המצב הזה?", שאל האנונימי.

אומר את שמה של גיסתו מתוך שינה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
אומר את שמה של גיסתו מתוך שינה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "אני מבינה את המצוקה שלך ושל אשתך. זו בהחלט סיטואציה מאתגרת עבור שניכם. חשוב לזכור כמה נקודות מפתח: חלומות ודיבור מתוך שינה אינם בהכרח משקפים את המציאות או את רצונותינו האמיתיים. ייתכן שהחשש מלהגות את שמה של גיסתך גורם לך לחשוב על כך יותר מדי לפני השינה, מה שמוביל לתופעה הזו".

היא המשיכה וסיכמה: "העיקר הוא שאתה ואשתך אוהבים זה את זו ומאושרים בנישואיכם. המלצתי היא לשוחח עם אשתך בכנות ובפתיחות. הדגש בפניה שאין לך שום משיכה או רגשות רומנטיים כלפי אחותה. הצע לה לחפש יחד פתרונות, כמו ייעוץ זוגי אם צריך. זכרו ששניכם באותו צד ושתקשורת פתוחה וכנה היא המפתח להתגבר על האתגר הזה ולחזק את הקשר ביניכם".