הטורבן - כיסוי ראש מסורתי הנפוץ בעיקר בקרב גברים באסיה ובמזרח התיכון - הוא הרבה יותר מאשר אביזר לבוש. הוא משמש כסמל חשוב להשתייכות תרבותית, דתית וחברתית, ומעיד על מעמדו של העונד אותו.

המוסלמים השיעים, למשל, רואים בטורבן חלק בלתי נפרד מהזהות הדתית שלהם. הטורבן מורכב מצעיף או פיסת בד ארוכה הנכרכת סביב הראש, והסגנון והחומרים משתנים בהתאם לאזור הגיאוגרפי ולתרבות.

חסן נסראללה (צילום: צילום מסך)
חסן נסראללה (צילום: צילום מסך)

חסן נסראללה, שעמד בראש ארגון הטרור חיזבאללה עד לפני שתי יממות, נהג לחבוש על ראשו טורבן וכמעט ולא הופיע בלעדיו בציבור. אך האם עלתה בראשכם המחשבה "מעניין איך נראה נסראללה ללא הכובע שעל ראשו"? ובכן, מצאנו את התמונות ברשת והוא לגמרי לא דומה לעצמו.

כזכור, אתמול (שבת) פעילי חיזבאללה איתרו וזיהו את גופתו של מזכ"ל הארגון נסראללה בדאחייה שבביירות עם שחר, יחד עם גופתו של בכיר חיזבאללה עלי כרכי, כך פורסם בניו יורק טיימס על בסיס מידע מודיעיני מלבנון.

עוד דווח כי ישראל ידעה במשך כל החודשים האחרונים בנוגע למקום הימצאו של נסראללה, אך בחרה שלא לבצע את החיסול, עד להחלטה שהתקבלה על כך בשבוע שעבר. כמו כן, נכתב כי גופתו של נסראללה נמצאה בסמוך לזו של עלי קרקי, שניסיון חיסולו לפני כשבוע הסתיים ללא הצלחה.