אלמנה קנדית כתבה ספר זיכרונות קורע לב, בו היא מתארת כיצר אכלה את אפר בעלה המנוח זמן קצר לאחר שגילתה כי ניהל מספר רומנים וששכר לא פעם את שירותן של נותנות שירותי מין.

האם והסופרת ג'סיקה וייט התאלמנה מבעלה שון בשנת 2015 בעת שהיה בנסיעה עסקית לטקסס. בספר "A Widow's Guide to Dead Bastards", היא מתארת כיצד פתחה את האייפד של בעלה, שהיה מכור לפורנו, כדי לחפש את מספר הטלפון של בית החולים בהיוסטון בו הייתה גופתו, וגילתה את היסטוריית הגלישה המביכה שלו.

וייט כתבה כי כשהתחילה להקליד את המילה "יוסטון" בדפדפן, מנוע החיפוש השלים באופן אוטומטי את המילים "נערות ליווי יוסטון". היא גם מצאה חיפושים עבור עובדות מין ספציפיות כמו גם המחירים והמיקומים שלהן אך זה היה רק קצה הקרחון. האלמנה בילתה חודשים בחשיפת חייו הסודיים של בעלה וגילתה כי הוא היה משלם באופן קבוע עבור שירותי מין וכי בגד בה עם כמה נשים.

עוד היא הבינה ששון שיקר לה לגבי הצורך לעבוד עד מאוחר בלילות מסוימים, ובמקום זאת היה עסוק בהורדת מאות סרטונים פורנוגרפיים למחשב האישי שלו, אותם הסתיר בתיקיות שולחן עבודה שונות. לטענתה, הוא שכר דירה נוספת בקולורדו, שם היה מקיים יחסי מין עם הנשים שהכיר.

וייט כתבה בספר שפורסם לאחרונה כי לא הצליחה להשלים עם המציאות של חייו הכפולים של בעלה, והחלה לאט לאט "לאבד את זה". בעוד שהרהרה בבגידותיו של האיש, היא תיארה כיצד פתחה את כד האפר שלו ולקחה אותו לגינה שלה, שם ערבבה חלק ממנו עם צואת הכלב שלה. "חיללתי את שרידי בן זוגי", כתבה האלמנה.

"אבל אז, בייאוש ובמצפון, לקחתי עוד מהאפר שלו - ואכלתי אותו. השרידים מרגישים יבשים על קצות האצבעות שלי, גסים יותר מאבקת אפייה, גרגיריים יותר ממלח. הם התערבבו עם הדמעות, בוץ מינרלי בגב הלשון שלי. אני בולעת". וייט הודתה כי הייתה "מנותקת מהמציאות בעקבות מותו של שון" ברגע ההוא.

כיום, יש לה גבר חדש בחייה, אך חושבת מדי יום על התעתועים של האיש שהייתה נשואה לו פעם. "אני מרגישה טוב יותר וחזקה יותר מבעבר, אבל אני עדיין בוכה כמעט כל יום, ועדיין מרגישה שחלק ממני מת", כתבה וייט "כי החלק ממני שהתקיים בתוך שון עשה זאת".