מורה בשנות ה-50 לחייה נעצרה בטקסס, ארה"ב, בחשד לקיום יחסים אסורים עם תלמיד קטין. המשטרה גילתה אותם באתר בנייה לאחר דיווח על פעילות חשודה.

ג'ניפר מאסי, מורה לאמנות בת 51 מבית הספר התיכון דבנפורט בטקסס, נעצרה ביום חמישי בחשד לקיום יחסים אסורים עם תלמיד קטין. המעצר התרחש בנסיבות מפתיעות, כאשר המשטרה הוזעקה לבית בבנייה בעקבות דיווח על "פעילות חשודה".

שוטרים ממשרד השריף של מחוז קומל הגיעו למקום בגארדן רידג' בסביבות השעה 18:00. בתוך הבית הריק, הם מצאו את מאסי יחד עם נער. על פי החקירה הראשונית, השוטרים הסיקו כי השניים היו מעורבים ב"מגע מיני". בעקבות הממצאים, המורה הואשמה ביחסים לא נאותים בין מחנך לתלמיד, עבירה פלילית מדרגה שנייה, והיא נעצרה ומוחזקת בכלא מחוז קומל.

בהמשך, בית הספר הגיב בחומרה למקרה. הנציגים גינו את ההתנהגות המיוחסת למורה והוציאו אותה לחופשה מנהלית מיידית. בהצהרה לתקשורת, הדגיש הדובר כי בטיחות התלמידים היא בראש סדר העדיפויות שלהם. "המחוז אינו מאשר יחסים בלתי הולמים בין מורים לתלמידים", נאמר בהצהרה. "נמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם גורמי אכיפת החוק במהלך חקירתם".

מעצר, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
מעצר, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

ביום שישי, שלח בית הספר הודעה להורים, המעדכנת על המצב ומבטיחה כי מאסי לא תחזור לתיכון דבנפורט. ההודעה נועדה להרגיע את ההורים ולהבטיח שהמחוז נוקט בצעדים המתאימים להגנה על התלמידים. החקירה נמשכת והרשויות הבטיחו לטפל במקרה בכובד ראש הראוי.