אישה בת 42 נקלעה למשבר אישי עמוק לאחר שגילתה סוד מזעזע על בעלה בן ה-45. לאחרונה התברר לה כי בעלה אנס את אחותו הצעירה ממנו בשנה, כיום בת 41, כאשר היו בני נוער - וזה לא נגמר שם.

גילוי זה שפך אור על התנהגותה של גיסתה, אשר במשך שנים סירבה לקיים כל קשר עם אחיה, גיסתה, או אחייניותיה בנות ה-10 וה-8. "אני מרגישה גועל", שיתפה האנונימית את יועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE. "כל מגע אתו גורם לי לצמרמורת. אני תוהה כמה סודות נוספים הוא מסתיר ממני".

תוהה מה עוד בעלה מסתיר ממנה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
תוהה מה עוד בעלה מסתיר ממנה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

לפי פנייתה, האירוע הנוכחי אינו החשד הראשון להתנהגות מינית פסולה מצד הבעל. לדבריה, לפני מספר שנים, בייביסיטר ששכרו בני הזוג סירבה בתוקף לחזור לעבוד בביתם לאחר שטענה כי הבעל חשף את עצמו בפניה. באותה עת, האישה דחתה את הטענות כ"הזויות", אך כעת היא מתחילה להאמין שהבייביסיטר אכן דיברה אמת.

כשעומת עם ההאשמות גם בנוגע לבייביסיטר וגם בעניין האחות, הבעל הכחיש את כולן נחרצות. הוא טען כי אחותו סובלת מבעיות נפשיות וכי היא ממציאה סיפורים. אולם האישה, שכעת מטילה ספק בכל מה שידעה על בעלה, מאמינה כי אין לגיסתה סיבה לבדות האשמה כה חמורה.

גילתה את האמת על בעלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
גילתה את האמת על בעלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"למרות שאני יודעת שזה לא באשמתי, אני מרגישה נורא עם עצמי", הודתה האנונימית. "אני לא מפסיקה לחשוב על מה עוד הוא עלול להיות מסוגל לעשות". בנוסף, היא הביעה דאגה עמוקה לגבי בטיחות בנותיה. "אני רוצה להאמין שהוא לא יפגע בילדות שלנו, אבל איך אני יכולה להיות בטוחה? מרגיש לי כאילו כל החיים שלי היו שקר אחד גדול".

היועצת DEIDRE, השיבה לאנונימית: "זה בטח נחת עלייך כהלם אדיר. נשמע כאילו אף אחד לא דיווח עליו מעולם למשטרה אז הוא בטוח שהוא יצא מזה. מה שחשוב עכשיו זה להגן על הבנות שלך. ודאי שהן לא יישארו אתו לבד, לפחות עד שתיגשי לייעוץ. אנא צרי קשר יועץ לאלימות מינית".