גבר בשנות ה-50 לחייו, המוכר ברשת תחת הכינוי @JahgMeeHoff, נותר המום כשגילה לאחרונה כי אשתו ואחיו הצעיר קיימו מערכת יחסים אינטימית לפני כעשרים שנה, טרם נישואיו. הסוד המשפחתי נחשף במפתיע במהלך ארוחת ערב משפחתית, כאשר גיסתו חשפה את המידע הרגיש.

"אני חש כאב עמוק, בגידה וכעס כמעט בלתי רציונלי", שיתף הבעל באופן אנונימי בפורום Reddit. "מה שמכאיב במיוחד הוא שהסוד הזה היה ידוע במשפחה שלי ורק אני זה שלא ידע דבר במשך שני עשורים".

נותר בהלם ממה שגילה על אשתו (צילום: אינג'אימג')
נותר בהלם ממה שגילה על אשתו (צילום: אינג'אימג')

מבירור מעמיק שערך עם אחיו התברר כי לא היה מדובר בדייטים בודדים, אלא במערכת יחסים של "יזיזים" שהתקיימה באופן קבוע. האח תיאר כי שניהם היו "אנשי מקצוע צעירים וחרמנים" בשנות העשרים לחייהם, והקשר ביניהם התקיים ברחוב בו התגוררו.

זמן קצר לאחר סיום הקשר עם האח, האישה החלה לצאת עם הבעל הנוכחי. היא נכנסה להריון במהירות יחסית והשניים התחתנו בסמוך לכך. "זו הייתה תקופה מרגשת", כתב הבעל, אך כעת הגילוי העלה אצלו ספקות רבים. המצב כיום חמור - בני הזוג ישנים בנפרד והאישה אינה עונה לשיחות הטלפון. הבעל חשף כי כבר היו להם בעיות אמון בעבר, במהלך שנות ה-40 לחייהם וגילוי זה רק החריף את המשבר.

ניהלו יחסי יזיזות והוא היחיד שלא ידע מכך (צילום: אינג'אימג')
ניהלו יחסי יזיזות והוא היחיד שלא ידע מכך (צילום: אינג'אימג')

גולשי Reddit רבים הביעו זעזוע מהעובדה שכל המשפחה שמרה על הסוד במשך שנים כה רבות. "להחזיק סוד כזה מאחורי הגב שלך כל כך הרבה זמן מרגיש כמו בגידה", כתב אחד הגולשים. אחרים העלו חששות לגבי האבהות על בנו הבכור, בהתחשב בעיתוי ההיריון.

למרות הכאב העמוק והתחושות הקשות, הבעל הביע תקווה זהירה לשיקום היחסים. "אני יודע שאני כועס עכשיו. אני רואה אדום כשאני חושב על זה", כתב. "אני מניח שאני בעיקר נבוך שכולם ידעו ואני הייתי הטיפש שלא ידע. זה כל כך משפיל".