כשיוצאים לדייט ראשון, לרוב יודעים מראש שהגבר יהיה זה שיציע לשלם את החשבון כג׳נטלמין, או לחילופין תהיה שיחה קצרצרה על הנושא שיבהיר את עמדות שני הצדדים בנוגע לתשלום, כי קיימות גם נשים שהיו מעוניינות לשלם או לחלק את החשבון חצי חצי. פה זה המקרה ההפוך, בחורה שיצאה לדייט ראשון נקמה בבחור בגלל שלא שילם עליה.

סארפון-מריה (Saffron-Marie), בחורה שמפרסמת תחת השם @saffronmariexx בטיקטוק, העלתה סרטון לרשת החברתית, בו היא כתבה על גביי הפוסט: ״בחורות כל הזמן שואלות אותי איך מזהים את החלקים הרעים בבחור בדייט ראשון, אז אני מראה לכן דוגמה כדי שלא תצטרכו לעבור את זה בעצמכן״.

סארפון מריה על כך שלא שילמו לה את החשבון (צילום: טיקטוק)
סארפון מריה על כך שלא שילמו לה את החשבון (צילום: טיקטוק)

סארפון טוענת שהיא ראתה "דגלים אדומים כל הזמן" בזמן שהייתה איתו, אבל אז כשהוא אמר שהוא רוצה לחלק את החשבון חצי-חצי זה היה פשוט הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה.

"ראשית, גבר מבוגר הזמין מילקשייק והיה עם קרוקס בדייט הראשון. לא לדבר על זה שהוא פשוט לקח אותנו לבית קפה. כשהוא אמר ללבוש קז'ואל", היא רתחה.

היא גם הייתה המומה מהעובדה ש״הוא הזמין פסטת ילדים״, אז ״בזמן שלי הייתה פסטה גדולה, הוא יכול היה להזמין רק מנת ילדים לעצמו״. הסרטון אז עבר לדייט עצמו, כשהיא עימתה אותו על כך שהוא אכל מהסלט שלה ושאלה אותו למה הוא לא אכל את שלו, והוא ענה: ״חשבתי שאת מזמינה אותי, גברת עשירה״.

היא אז פרסמה סרטון קצר של החשבון, שהגיע ל-54.90 ליש"ט - והוא כנראה או ציפה שהיא תשלם או שהם יחלקו את החשבון 50/50 - אף אחת מהאפשרויות לא מצאה חן בעינייה.

כשהוא הציע שהיא תשלם חצי, היא אמרה "אין לחץ, תן לי להזמין עוד כמה דברים" והמשיכה להזמין לעצמה מילקשייק, והתעקשה שגם הוא יקח קינוח. הוא לא ידע שזה היה חלק מתוכניתה הערמומית לנקום בו על כך שהוא בכלל הציע שהיא תשלם על מה שצרכה בדייט המשותף שלהם.

"ואז המצאתי תירוץ שאני צריכה לצאת לשנייה. בכנות, אם אתה מזמין מישהי לצאת איתך, אז אתה זה שמשלם - אז להתראות, לעולם לא תראה אותי שוב", אמרה סארפון בזמן שצילמה את עצמה מטיילת ברחוב הראשי.

@saffronmariexx My first date didn’t pick up the bill there was some red flags to begin with anyway 🚩 Girls ask me ALL the time how do you spot the bad signs on a first date, well I’m showing you an example so you don’t have to go yourself #firstdate #datingstorytime #dating #foryoupage ♬ original sound - Saf✨

בתגובות, מישהו הגן על החלטתה, וכתב: ״קרוקס, מילקשייק... לא יאומן שמישהו לא היה מוציא הכל בשביל דייט איתך, מסעדה הכי יוקרתית, מתנות, פרחים, לימוזינה, הכל!״. אחר לא הסכים, ואמר: ״דייטים צריכים להיות קשורים באנרגיות אחד של השני, לא בדברים שטחיים. אפשר עדיין ליהנות בלי לזרוק כסף״.

״קרוקס ומילקשייק זה טירוף״, כתבה אישה אחת, אבל אחרת אמרה: ״למה לא שילמת? הוא בקושי הזמין משהו״, והמשיכה: ״אולי תדברו על מי משלם בפעם הבאה לפני שמזמינים, לא יודעת, אני לא הייתי יוצאת ומזמינה יותר מהגבר ומצפה שהוא ישלם״.