קוקה קולה משיקה בארה"ב, לראשונה בתולדותיה, משקה אלכוהולי חדש שישווק החל משנה הבאה בשותפות עם מבשלת הבירה מולסון קורס שעוסקת בייצור, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ברחבי ארה"ב, קנדה ואירופה. המשקה החדש יהיה עשוי ממרכיב לא שגרתי – סלרי מבושל.
המשקה האלכוהולי יהיה על בסיס המים המוגזים, "Topo Chico", חברה שנרכשה בידי קוקה קולה בשנת 2017. המיזם המשותף בין החברות יסייע לקוקה קולה הידועה בעולם בזכות המשקאות הממותקים שלה, להתפרס גם בתחום האלכוהול ולפתח את התחום העסקי גם למדינות כמו יפן ואמריקה הלטינית.
מצידה של מולסון קורס, שיתוף הפעולה יחזק את מעמדה של החברה בשוק המשקאות החריפים, בעלי אחוזי האלכוהול הנמוכים, שהפכו מבוקשים יותר ויותר בקרב צעירים. ההערכה היא כי מניית המשקה "Topo Chico" תעלה בכ-2.5 מיליארד דולר בשנה הבאה.
קוקה קולה ומולסון קורס מתכננים להפיץ את המשקה תחילה בארה"ב במחצית הראשונה של השנה הבאה. מתכוננת לחברות תחרות קשה מול המשקה האמריקאי "Whit Clow" שיצא לשווקים רק בקיץ האחרון.