ג'סטין הייט, כוכב עולה בקהילה הפרו-ישראלית ועולה חדש לישראל, צפוי לקבל את פרס דיוקן האומץ היוקרתי מארגון CAMERA, שפועל לדיוק בדיווחים וניתוחים במזרח התיכון, באירוע הגאלה הקרוב של הארגון במהלך חודש יוני בניו יורק.

באירוע, שיציין 75 שנים לישראל, ישתתפו דוברים בעלי שם כמו פרופ' אלן דרשוביץ, הפעילה הפרו-ישראלית נועה תשבי ואיש הצבא הבריטי הקולונל ריצ'רד קמפ.

הייט, בוגר אוניברסיטת בינגהמטון בצפון מדינת ניו יורק, היה פעיל לאורך הקריירה שלו בקידום תדמיתה החיובי של ישראל. מסירותו ומחויבותו למען המטרה זכו להכרה בשנת 2015, כאשר קיבל את פרס דוד בר אילן על פעילות מצטיין בקמפוס בארגון אירועים פרו־ישראליים.

לאחר שסיים את התואר הראשון והשני באוניברסיטת בינגהמטון, הייט שימש כיועץ בכיר לשגריר ישראל באו"ם בשנים 2016-2019. תפקיד זה סיפק לו ניסיון רב ערך בסצנה הדיפלומטית המקיפה את ישראל. תפקידו כלל השתתפות בפגישות חשובות רבות, ייעוץ אסטרטגי ושיתוף פעולה הדוק עם השגריר דני דנון.

הייט, המתגורר כיום בתל אביב, מכהן כסמנכ"ל קרן בני ציון, מהארגונים המובילים בארה"ב הפועלים בזירה הדיגיטלית במטרה להציג את הצד החיובי של ישראל. בהנהגתו של מנכ"ל בני ציון, הרב ד"ר ארי לם, הארגון עובד עם משפיענים במדיה חברתית כדי להגיע לעשות מיליוני בני אדם ברחבי העולם. כל זאת במטרה להציג  את ישראל ואת הסיפור היהודי לקהל, בקנה מידה שלא נראה כמותו.

התרומה של הייט לבני ציון, וכמובן לישראל, כבר זכו להוקרה. לאחרונה הוא הופיע ברשימת "30 מתחת לגיל 30" של פורבס ישראל. הגאלה השנתית של ארגון CAMERA היא הזדמנות נוספת לכבד את המסירות והמנהיגות שמציג הייט בהגנה על דמותה של ישראל.

אירוע הגאלה, שיתקיים במזח צ'לסי על נהר ההדסון, יציין את חגיגות העצמאות ה-75 לישראל, ויכנס במקום אחד דמויות בולטות ממגזרים שונים.  המשתתפים יכולים לצפות לערב בלתי נשכח שיכלול קבלת פנים מפוארת, סרט מקורי שהפיקו CAMERA המציג את תרומותיה של ישראל, טקס הענקת פרסים, נאומים מעוררי השראה ועוד בארגון ביקשו להכיר עוד במחויבות של הייט ולהדגיש את מסעו מפעיל בקמפוס לדמות בולטת, ולכן תוכנית הקמפוס של הארגון יציגו אותו כמות עולה בקהילה היהודית העולמית.

ג'סטין חייט הוא סמנכ"ל קרן בני ציון, מהארגונים המובילים בארה"ב הפועלים בזירה הדיגיטלית, ומגיעים למיליוני בני אדם במטרה להציג את הצד החיובי של ישראל.

חייט נולד בבולטימור, מרילנד, והחליט לעלות ארצה מטעמי ציונות. "גדלתי בבית יהודי שתמיד התגאה מאוד בישראל", מספר חייט. "למדתי בתיכון מקצועי לתיאטרון אבל בסופו של דבר החלטתי לא להמשיך בזה. אפשר להגיד שההחלטה הזו שימחה את ההורים שלי, עד שהם שמעו שאני אוהב פוליטיקה – התיאטרון האמיתי של האבסורד".

חייט השלים תארים במדעי המדינה ובמנהל ציבורי באוניברסיטת בינגהמטון בצפון מדינת ניו יורק, והיה מעורב בפעילויות רבות למען ישראל.