מסמכים שהגיעו לידי סוכנות הידיעות האיראנית ״איראן אינטרנשיונל״, המזוהה עם האופוזיציה האיראנית, העידו על כך שחברה המזוהה עם ארגון "משמרות המהפכה" בשם TIC מייצרת טילים ומזל"טים עבור חיזבאללה ורוסיה. כזכור, רוסיה השתמשה בכטב"מים איראנים מסוג שאהד 136 במלחמתה באוקראינה, כאשר איראן עצמה התמודדה עם משבר וניסתה להסתיר את שמות החברות שסיפקו את הנשק בשיתוף פעולה מלא, על מנת להתחמק מסנקציות. 

בעוד שהגורמים הבכירים באיראן, כולל עלי חמינאי, הכחישו את העברת הנשק לרוסיה, באמצע החודש, ג'ון קירבי, דובר משרד ההגנה האמריקאי, אמר כי רוסיה קיבלה מאות מל"טים חדשים מאיראן רק בחודש שעבר. מנגד, רוסיה הציעה לאיראן שיתוף פעולה ביטחוני חסר תקדים, כולל בתחום הטילים, האלקטרוניקה וההגנה האווירית.

החודש דווח גם כי איראן חשפה את הטיל הבליסטי ההיפרסוני שלה, באירוע בו השתתפו נשיא איראן אבראהים ראיסי ומפקדים בכירים בארגון משמרות המהפכה. השימוש בטילים היפר-סוניים, שמסוגלים לשאת ראש נפץ גרעיני, מעלה חשש ברחבי העולם. על פי הדיווח לטיל החדש יש טווח של 1,400 קילומטרים ומהירותו היא של 15-13 מאך. הדיווחים טענו בנוסף כי הטיל מסוגל לעקוף ולהרוס מערכות הגנה אווירית. בתוך כך, לפי סוכנות הידיעות האיראנית FARS הטיל יכול "לבצע תמרונים שונים בתוך ומחוץ לאטמוספירה של כדור הארץ".