בבריטניה נחשף אמש כי הוו אדוארדס, המגיש ברשת BBC, הוא הבכיר ברשת שנחשד בכך ששילם כסף לנערים עבור צילומים אינטימיים. אדוארדס בן ה-61, נחשב לאחת הדמויות הבכירות בתאגיד השידור הבריטי והופיע על מסך הטלוויזיה בממלכה בסיפורים הגדולים של השנים האחרונות, והיה גם הראשון שבישר על מותה של המלכה אליזבת' השנייה.

בתוך כך, רעייתו של אדוארדס, פרסמה הודעה על מצבו, ואמרה כי "הוא סובל מבעיות נפשיות חמורות". לדבריה, "ההצהרה מתפרסמת בשמו לאחר ימים של ספקולציות בעיקר מתוך דאגה לשלומו הנפשי וכדי להגן על הילדים שלנו". עוד ציינה כי "הוו אובחן בדיכאון חמור בשנים האחרונים, אירועי הימים האחרונים החמירו את מצבו, הוא סבל מאפיזודה רצינית נוספת וכעת מקבל טיפול בבית החולים שבו ישהה בעתיד הקרוב. בנסיבות אלו, ובהתחשב במצבו של הוו, אני מבקשת כבד את הפרטיות של משפחתי שנקלעה לאירועים המטרידים האלו".

הוו אדוארדס (צילום: Chris Jackson/Pool via REUTERS)
הוו אדוארדס (צילום: Chris Jackson/Pool via REUTERS)

על פי הדיווחים, המגיש הבכיר יצר קשר עם קטינים ושילם להם סכומי כסף גבוהים עבור הצילומים האינטימיים. באחד המקרים, אדוארדס אף חשוד כי שילם 45 אלף דולר לנער בן 17. מאז שפורסמה הפרשה בכלי התקשורת בבריטניה, שלושה קטינים נוספים התלוננו נגדו. בינתיים, אדוארדס הושעה משידורי הרשת ולא צפוי לחזור למסך בזמן הקרוב. אמש, מסרה משטרת לונדון כי על פי הממצאים, אין מידע המצביע על כך שבוצעה עבירה פלילית.