אירוע חריג במנצ'סטר שבאנגליה: נהג אוטובוס, שנשא על מדיו סמל פרו פלסטיני הקורא להחרים את ישראל, הוריד מהאוטובוס ישראלית שעלתה על האוטובוס, זאת לאחר שהעירה לו. 

מפקד פלוגה ברצועה מעיד: "צה"ל הפך לקבלן משנה רשמי של ארה"ב"
כמו בשואה: בקבוק תבערה הושלך על בית כנסת בוורשה

הטרלה ישראלית: תפנית נוספת לסיפור הגיעה לאחר שהסרטון נהיה ויראלי. הישראלית דאגה שהסיפור שיופץ בקרב פרו-פלסטינים, יזוהה עם תמונה של הסטנדפיסטית נלי תגר, כשהיא טוענת ששמה הוא "ממש חמודה". "זה מצחיק מאוד", אמרה הישראלית ל"מעריב", "לא הבנתי כשהעליתי הסרטון שזה יגיע לכל מקום, אבל הצפייה בו רק עולה וזה פורסם בכמה כלי תקשורת אנגליים וישראלים וזה רץ בכל מקום".

''ממש חמודה'': הפוסט של הישראלית ששיגע את הפרו-פלסטינים, עם תמונה של נלי תגר (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
''ממש חמודה'': הפוסט של הישראלית ששיגע את הפרו-פלסטינים, עם תמונה של נלי תגר (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

מטעם מועצת יהודי מנצ'סטר מסרו בתגובה: "כשהקהילה היהודית יוצאת מחגיגות הפסח שלנו, שוב נותרנו מבוהלים מכך שעובדי חברה שהתקשרו לנהל שירותים ציבוריים מטעם מנצ'סטר מציגים בגלוי שרוכים פוליטיים המתייחסים לסכסוך הנוכחי במזרח התיכון.

בהמשך לתקריות שבהן אנשים יהודים נבחרו ונפגעו בשדות תעופה, בבתי חולים, באוניברסיטאות, בבתי ספר ובמקומות עבודה, אין זה מתקבל על הדעת שהם מתמודדים עם הפחדה ונסער כאשר הם רק מבקשים לגשת לתחבורה ציבורית.

אנו מעריכים את התגובה המהירה מהחברה  בעקבות אירוע זה שהועלה עם הצוות שלהם.  המועצה יכתוב רשמית אל נציגי ומנכ"ל החברה  כדי להבטיח שהם אוכפים בקפדנות את המדיניות של אין הצהרות פוליטיות על מדי הצוות".

מטעם חברת האוטובוסים נמסר כי ינהלו חקירה פנימית בנושא.